Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Κατερίνα Στικούδη: "Δε θα είμαι στην εκπομπή Μες την καλή χαρά"



Διέψευσε τις φήμες η Κατερίνα Στικούδη σε συνέντευξή της που την ήθελαν αντικαταστάτρια της Έλενας Παπαβασιλείου ενώ αναφέρθηκε στις κριτικές που δέχτηκε για την εκκεντρική φόρμα που έχει επιλέξει στις εμφανίσεις.

Δε θα είναι τελικά στο "Μες την καλή χαρά" η Κατερίνα Στικούδη όπως δήλωσε η ίδια στο περιοδικό "ΟΚ!".

"Εκτιμώ ιδιαίτερα τη Ναταλία Γερμανού ωστόσο λόγω του φορτωμένου προγράμματος δεν θα είμαι στην εκπομπή Μες την καλή χαρά".

Για τις κριτικές που έχει δεχτεί για την εκκεντρική φόρμα που φοράει στις εμφανίσεις της στο 'Θέα' η Κατερίνα δήλωσε: "Ποτέ δεν είναι όλα τα σχόλια κολακευτικά. Έχω συνηθίσει να με κρίνουν. Ωστόσο εμπιστεύομαι τους συνεργάτες μου, τον Μιχάλη Τσούκα και τον Μάριο Κυπριώτη στο styling και τον Παντελή Τουτουντζή στο μακιγιάζ και η γνώμη τους καθορίζει πολλά πράγματα. Το συγκεκριμένο ρούχο το επιμελήθηκε η σχεδιάστρια Ourania Kay. Και να γυρνούσε πίσω ο χρόνος, δε θα αλλάζαμε κάτι".

Όσο για το αν την ενοχλεί που το σεξαπίλ κάποιες φορές υπερτερεί από το ταλέντο της, απάντησε: "Με ενοχλεί όταν η κοινή γνώμη διαμορφώνει τέτοια αντίληψη για μένα. Βέβαια έχω ευθύνη και εγώ λόγω παλαιότερων επιλογών μου για τις οποίες δεν μετανιώνω. Επίσης, στη διαμόρφωση αυτής της αντίληψης μεγάλο ρόλο παίζει και η αναπαραγωγή της από τα κανάλια και έντυπα".

Τέλος, για το αν συνεχίζει τα μαθήματα μουσικής, η Κατερίνα εξήγησε ότι: "Πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Προσωπικά, μου αρέσει η εξέλιξη σε ό,τι κάνω καθώς η μουσική δεν είναι μόνο η δισκογραφία, τα χιτ, τα πάρτι".


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: