Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Η Sunny Μπαλτζή στο εξώφυλλο της ζωής της στο ελληνικό Inked



Topless, με κοντό, σκισμένο σορτσάκι και γεμάτη αφρούς στο σώμα, η Sunny Μπαλτζή παγιδεύει το βλέμμα στην πιο αποκαλυπτική φωτογράφιση της ζωής της.

Γνωστή για τις ροκ καταβολές, αλλά και τα τατουάζ της, η Sunny Μπαλτζή φωτογραφήθηκε για λογαριασμό της ελληνικής έκδοσης του Inked Magazine σε ένα ιδιαίτερα τολμηρό concept.


Η κλασική σύλληψη του sexy car wash, με το σφουγγάρι, τον αφρό και τα νερά να είναι τα απαραίτητα props, η Sunny ποζάρει topless στο εξώφυλλο και δηλώνει στο Inked ότι "ήταν μεγάλος τσαμπουκάς εκείνη την εποχή για μια κοπέλα να έχει tattoo και μάλιστα σε εμφανές σημείο".
 
Η γνωστή στιχουργός αποκάλυψε ότι ονειρεύτηκε το πρώτο της tattoo, έναν ήλιο, και θέλησε να το κρατήσει στο κορμί της ώστε να την ακολουθεί για πάντα.
Όσον αφορά τις κατηγορίες περί trash λόγω της συμμετοχής της σε μεσημεριανή εκπομπή, η Sunny υποστήριξε ότι "το trash είναι μια πολύ σχετική έννοια. Μπορεί να το βρεις ακόμα και σε πράγματα που εξ όψεως φαντάζουν σοβαρά. Όπως και να έχει, αναλαμβάνω πλήρως τις ευθύνες μου. Είμαι πολύ μοναχικός και εσωστρεφής άνθρωπος, κάποιες φορές βγαίνω από το καβούκι μου και κάνω μια τρέλα είτε από περιέργεια είτε από ανάγκη, αλλά μετά επιστρέφω και πάλι στη φυσική μου κατάσταση.
 
Η πρώην συμπαρουσιάστρια του "Μίλα" σχολίασε και την τρέχουσα οικονομική κατάσταση στη χώρα λέγοντας ότι "η κρίση ήρθε σε μια ευλογημένη εποχή για εμένα, όταν ήδη συνειδητά είχα γίνει πιο ολιγαρκής. Η ασυδοσία γύρω μου είχε χτυπήσει κόκκινο. Χαίρομαι πια με απλά πράγματα, είναι μια καλή στιγμή για όλους μας να γνωριστούμε απ' την αρχή"...



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: