Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Η Lady Gaga συνεργάζεται με το ροκά Doug Aldrich!



Η Lady Gaga ένωσε τις δυνάμεις της με τον Doug Aldrich, τον κιθαρίστα των θρυλικών Whitesnake, για τις ανάγκες του νέου στούντιο άλμπουμ που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2013! Το νέο διέδωσε το fan site της Lady Gaga, Propagaga.


«Ο κιθαρίστας των Whitesnake, Doug Aldrich, ηχογραφούσε με την Gaga σήμερα, στο L.A. Ο DJ White Shadow φημολογείται ότι ήταν στο στούντιο, επίσης», αναφέρει στο λογαριασμό του στο Twitter το www.propagaga.com.

Ο ίδιος ο Aldrich επιβεβαίωσε με μια σειρά μηνυμάτων στο Twitter του -τα οποία στη συνέχεια σβήστηκαν- ότι πράγματι συνεργάστηκε με τη Gaga: «Μόλις γύρισα σπίτι, αφού έπαιξα με την κιθάρα μου ένα φοβερό κομμάτι της πιο δημοφιλούς τραγουδίστρια, τη Lady Gaga. Είναι πολύ γλυκιά και σπουδαία καλλιτέχνης».

Λίγο αργότερα πρόσθεσε: «Είπα ότι είναι γλυκιά αλλά είναι και ένα μεγάλο μαμούνι… Ήταν μια φοβερή μέρα. Καταλαβαίνω γιατί είναι στην κορυφή. Μεγάλο ταλέντο!». 




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: