Το Δικαστήριο απέρριψε την αίτηση ανακοπής της ΠΑΕ Παναχαϊκή για αναστολή της απόφασης έξωσης, που είχε εκδώσει η Ερασιτεχνική σε βάρος της ΠΑΕ, κι έτσι αύριο η ΠΑΕ, από τη στιγμή που αδυνατεί να τακτοποιήσει ή να ρυθμίσει την οφειλή της προς την ΠΓΕ με κοινά αποδεκτή απόφαση, είναι υποχρεωμένη να αποχωρήσει από το γήπεδο.
Το συνολικό ύψος των οφειλών της ΠΑΕ προς της Ερασιτεχνική ανέρχεται γύρω στις 65.000 ευρώ.
Πηγη 
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/



0 σχόλια: