Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ...Σε σέξι πόζες μιλά περί έρωτος...


Σε σέξι πόζες μιλά περί έρωτος...

Η Ελευθερία Ελευθερίου, πόζαρε στην παραλία για το περιοδικό Celebrity και μίλησε για δουλειά, φαγητό και έρωτα.


“Δεν κυνηγάω να βρω τον μεγάλο έρωτα, αλλά αν έρθει στη ζωή μου θα τον δεχτώ. Την λαμαρίνα την δαγκώνεις πάντοτε όταν δεν το περιμένεις!”, είπε η εκπρόσωπός μας στη φετινή Eurovision.

“Πρωταγωνιστικό ρόλο αυτή τη στιγμή στη ζωή μου έχει η δουλειά μου. Δεν υπάρχει χρόνος για τα προσωπικά μου, ειδικά τώρα που λόγω συναυλιών είμαι συνέχεια στο δρόμο”.

Μιλώντας για το πώς διατηρείται σε φόρμα, η Ελευθερία δεν έκρυψε την αδυναμία της στο καλό φαγητό:

“Ξεκινάω την μέρα μου με ένα καλό πρωινό και φροντίζω να κάνω μικρά γεύματα κάθε τρεις ώρες. Τρώω πολλά φρούτα και ψητό κρέας ή ψάρι με σαλάτα”, είπε, συμπληρώνοντας ότι δεν παραλείπει να γυμνάζεται ώστε να μπορεί να κάνει τις διατροφικές παρασπονδίες της.


Όσο για τη Eurovision είπε:
“H Eurovision ήταν για μένα μια πρωτόγνωρη εμπειρία και δεν στεναχωρήθηκα με το αποτέλεσμα. Για μένα οι θέσεις είναι μόνο νούμερα”.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: