Η Λυδία Παπαϊωάννου θυμάται τα εφηβικά της χρόνια, όταν το αίμα έβραζε και αντιστεκόταν στα «θέλω» και τα «πρέπει» των γονιών της.
«Η μητέρα μου προσπαθούσε να μου περάσει την αγάπη της για κάποιους καλλιτέχνες, ο πατέρας μου το θαυμασμό του για κάποιους θετικούς επιστήμονες. Εκείνη την εποχή βέβαια, τους αγνοούσα και μέσα στο κεφάλι μου κέρδιζε ο Kurt Cobain. Πιστεύω, όμως, ότι πλέον αυτά τα ερεθίσματα και οι προσλαμβάνουσες έκαναν ύπουλα τη δουλειά τους και, πού και πού... τσουπ, πετάγονται μπροστά μου» δήλωσε στο «Εγώ».
Και μετά από τον Cobain, στο Mad και μετά σε κριτική επιτροπή reality…




0 σχόλια: