Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ


ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ

Λέει λοιπον, ο Dr. Tom Alloway, καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Τορόντο, ότι ένα τρίο είναι ευεργετικό για τη σχέση του ζευγαριού. Οπότε μην το κάνεις για σένα, μην το κάνεις για τον Τάκη, κάντο για τη φουκαριάρα τη σχέση σας!
Σου λέει όταν έχουμε σεξουαλική διέγερση με έναν καινούργιο παρτενέρ, ο οργανισμός μας παράγει διπλάσια ποσότητα οξυτοκίνης πράγμα εξαιρετικό αφού ενεργοποιεί το τμήμα του εγκεφάλου μας που σχετίζεται με το συναίσθημα της αγάπης και της οικειότητας.
μέγεθος γραμματοσειράς
Αντιθέτως, τώρα που είστε πάνω από ένα χρόμο με τον Τάκη παράγεται στο σεξ σας όση οξυτοκίνη παράγεις όταν τρως μια σοκολάτα. Δεν θέλω να προσβάλω τον Τάκη αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα χρόνου να τον έχεις χεσμένο και να καταλήξεις υπέρβαρη, με παλιές φόρμες ένα με τον καναπέ να σαβουρδίζεις τη μια αμυγδάλου μετά την άλλη. Καθόλου ωραίο!

Ξέρω τι θα μου πεις... Και αν του Τάκη του αρέσει περισσότερο η άλλη? Και καλά αυτό γιατί πάντα τέτοιος παπάρας ήτανε. Αν εμένα μου αρέσει περισσότερο ο άλλος? Τρελή δεν σε λες, αλλά ο dr Alloway που πια κοντέυει να τα συνταγογραφεί τα τριολέ, υποστηρίζει ότι τα ζευγάρια που εμπλέκονται απο κοινού σε «τέτοια σεξοαυτά» έχουν καλύτερη σεξουαλική ζωή και μικρότερο ποσοστό διαζυγίων σε σχέση με τα ζευγάρια που λειτουργουν μονογαμικά στο σεξ.

Επειδή μου βάλανε χέρι οι αγαπημένοι μου (?) φίλοι ότι δεν βγάζω και τα δικά μου άπλυτα στη φόρα, θα σου πω ειλικρινά τη γνώμη μου. Προσωπικά το βρίσκω λιγότερη «ταλαιπώρια» να βρω ένα Γιώργο όταν ο Τάκης γίνεται αμυγδάλου... Αλλά!

Αν εσύ έχεις λόγους να θες να τον κρατήσεις τον Τάκη ντε και καλά αλλά το σεξ έχει γίνει «κάπως» δεν χρειάζεται να κάνεις ευαγγέλιο τις μαλακίες του dr. Κάνε κάτι πιο απλό: βάλτον να διαβάσει το άρθρο χαμογελώντας, άνοιξε ένα μπουκάλι κρασί και ξεκίνα μια χαλαρή κουβέντα για τις φαντασιώσεις σας... κακό δεν θα είναι!

Αν, όμως, είστε στην κατηγορία που αγαπιέστε μεν αλλά ήδη κερατώνεστε και το ξέρετε -ναι ναι δεν υπάρχουν αυτά η φαντασία μου τα φταίει!- μήπως να «ενώνατε τις δυνάμεις σας» και να το σκεφτόσασταν?Λέω....

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: