Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

10 ψέματα που λένε τα δύο φύλα


10 ψέματα που λένε τα δύο φύλα

Όλοι λέμε ψέματα.. μικρά και μεγάλα, αθώα και ένοχα, προσχεδιασμένα και μη. Σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε στην Αγγλία, σχετικά με τα ψέματα, οι άνδρες έχουν περισσότερα μυστικά από τις γυναίκες καθώς λένε περίπου 3 ψέματα την ημέρα, ενώ οι γυναίκες 2. Τα πιο συχνά ψέματα είναι:



Άνδρες: 
 
1. «Όχι, μωρό μου. Δεν φαίνεσαι χοντρή με αυτό το φόρεμα»
2. «Πίνω ένα τελευταίο»
3. «Δεν έχω τίποτα σου λέω! Είμαι μια χαρά»
4. «Δεν είχα σήμα/μπαταρία»
5. «Αφού ξέρεις ότι δεν μπορώ να σου πω ψέματα!»
6. «Αγάπη μου συγγνώμη. Δεν είδα την κλήση σου»
7. «Δεν έχω πιεί τόσο πολύ!»
8. «Έρχομαι»
9. «Δεν ξόδεψα τόσα πολλά.»
10. «Δεν φαντάζεσαι πόση κίνηση είχε»  
 
Γυναίκες:
1. «Δεν έχω τίποτα, σου είπα. Καλά είμαι»
2. «Δεν είναι καινούριο αυτό. Το έχω εδώ και χρόνια. Δεν το θυμάσαι;»
3. «Αφού ξέρεις ότι δεν μπορώ να σου πω ψέματα»
4. «Το πήρα στις εκπτώσεις. Ήταν μεγάλη ευκαιρία»
 5. «Έρχομαι»
6. «Δεν ξέρω που είναι. Δεν το ακούμπησα καν!»
7. «Φυσικά και είσαι ο καλύτερος (εραστής)!»
8. «Έχω φοβερό πονοκέφαλο»
9. «Υποσχέθηκα να βγω με τα κορίτσια! Και βαριέμαι!»
10. «Μόνο μ'εσένα περνάω καλά»    



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: