Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Ποια είναι η σχέση της Πέπης Τσεσμελή με την Ευγενία Μανωλίδου;



Τι είναι αυτό που τις ενώνει;


Ένα βιβλίο με συνταγές μαγειρικής, ήταν η αφορμή για να γνωριστούν η Πέπη Τσεσμελή και ο Αλέξανδρος Γεωργιάδης.

Η εκρηκτική τηλεπερσόνα της δεκαετίας του 90 και ο μεγάλος αδελφός του Άδωνι «συναντήθηκαν» στο Facebook πριν εννέα μήνες και άρχισαν να ανταλλάσσουν απόψεις για το βιβλίο της Πέπης με τίτλο «Τσεσμελεντές» και από τότε έχουν αναπτύξει πολύ… στενές επαφές

«Η Πέπη είναι παρεξηγημένο παιδί. Αυτά που λένε για αυτή είναι κατά την γνώμη μου ψευδή. Μου έχει βγάλει πολλή καλοσύνη» δήλωσε χαρακτηριστικά στο ένθετο της εφημερίδας Real, RealLife, ο Αλέξανδρος και συνεχίζει «Είναι πολύ όμορφη και μορφωμένη και αυτό μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον. Έχει σπουδάσει γαλλικά, πιάνο, δημοσιογραφία και μαγειρική» επισημαίνει.

Όσο για τις κακές γλώσσες, που τον θέλουν να έχει μαλώσει με τα αδέρφια του, αλλά και την νύφη του Ευγενία Μανωλίδου απαντά: «Δεν μάλωσα ποτέ με την Ευγενία για την Πέπη, αυτό είναι στην φαντασία κάποιων κακόβουλων. Η προσωπική μου ζωή είναι δική μου υπόθεση. Η οικογένεια μου μπορεί να με συμβουλεύει, αλλά οι αποφάσεις είναι δικές μου».

Κλείνοντας ο Αλέξανδρος άφησε να εννοηθεί, πως είναι πολύ θετικός στην περίπτωση ενός γάμου… Και φυσικά για γαμήλιο εμβατήριο θα παίζει το σουξέ που καταξίωσε την Πέπη "Άλλο Πέπη και άλλο πρέπει"...


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: