Στα νερά θα λύσουν τις «διαφορές» τους Γιώργος Λιάγκας και Απόστολος Γκλέτσος, που θα βουτήξουν αμφότεροι τα Θεοφάνεια για να πιάσουν τον σταυρό!
Όπως σας έχουμε ενημεώσει, ο δήμαρχος Στυλίδας, Απόστολος Γκλέτσος, θα βουτήξει για να τηρήσει το έθιμο, παρά το καρδιολογικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει.
Σχολιάζοντας την είδηση στο «Πρωινό Mou», ο Γιώργος Λιάγκας εξέφρασε την επιθυμία να πέσει κι εκείνος στα ίδια νερά και να διεκδικήσει τον σταυρό! Κόντρα μεγατόνων δηλαδή...
«Αν μου δώσει άδεια ο Μπούτος να λείψω αύριο, θα πάω στη Στυλίδα να πιάσω τον σταυρό», είπε χαρακτηριστικά ο παρουσιαστής, προκαλώντας σχόλια στο πάνελ!
Λίγα λεπτά αργότερα, ο παρουσιαστής ενημερώθηκε πως ο διευθυντής του Mega έδωσε το «ok» και κατέληξε: «αν δεν έχει πρόβλημα ο Γκλέτσος, εγώ πάω πάντως. Να πάω παιδιά; Θα πάω κανονικά»!
Στις επίμονες ερωτήσεις των συνεργατών του, ο παρουσιαστής τόνισε πως δεν κάνει πλάκα... Θα το δούμε αύριο!
Πηγη




0 σχόλια: