Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Τι αποκάλυψε η Σίσσυ Χρηστίδου

Τι αποκάλυψε η παρουσιάστρια;
Στο «Βράδυ» με τον Πέτρο Κωστόπουλο εμφανίστηκε η παρουσιάστρια Σίσσυ Χρηστίδου, όπου έκανε αποκαλύψεις για τον έγγαμο βίο και το «Πρωινό ΑΝΤ1». Η παρουσιάστρια εξήγησε στον Πέτρο Κωστόπουλο πως δεν θέλει να μπερδεύει τις συζητήσεις. Πως όταν αναφέρεται στο παιδί της δεν θέλει να μιλά αποκλειστικά για τον εαυτό της και να τη ρωτούν αν νιώθει σέξυ κ.λπ. «Όταν με ρωτάνε συνέχεια για το παιδί μου, εγώ τι θα πω; Ναι, όλα καλά με το παιδί αλλά εγώ είμαι και γκόμενα;» είπε χαρακτηριστικά. Υποστήριξε, επίσης, πως κι εκείνη περνά δύσκολα- μπορεί όχι οικονομικά αλλά δεν είναι όλα ρόδινα στη ζωή της. «Έχουν την αίσθηση πως είμαι βολεμένη. Ζοριζόμαστε πάρα πολύ, όπως μια οικογένεια. Φυσικά όχι με το μεροκάματο, αλλά έχουμε και εμείς τα προβλήματά μας», είπε και συνέχισε αναφερόμενη στη σχέση της με τον Θοδωρή Μαραντίνη: «Στο σπίτι πλακώνομαι μόνη μου. Αυτός δεν απαντάει. Αυτό όμως εμένα με κάνει πιο τρελή. Απαντάει πάρα πολύ ψύχραιμα και πολύ cool αυτό που θέλει, και εγώ είμαι έξαλλη μετά». Όσο το γιο της, Φίλιππο, εξομολογήθηκε πως αποτελεί την κύρια αιτία τσακωμών με το Θοδωρή, μιας και όπως είπε: «Κάνουν συνεχώς επικίνδυνα πράγματα, όπως skateboard στην κατηφόρα! Μα, στην κατηφόρα; Παίξε με μία μπάλα. Στη γη. Πιο εύκολο!» και συνέχισε με χιουμοριστική διάθεση να εξηγεί πως: «Εγώ προσπάθησα τον γιο μου να τον κάνω μαμάκια, με κόπο! Και όσο προσπαθείς, τόσο το παιδί γίνεται πιο ανεξάρτητο. Κι ο μικρός είναι συνέχεια “πάρτε την τρελή από πάνω μου τώρα”». Η συζήτηση συνεχίστηκε πάνω στην αντίπαλη εκπομπή «Πρωινό mou», και στο πλεονέκτημα, που θεωρεί η ίδια πως έχουν, σε σχέση με το «Πρωινό ΑΝΤ1»: «Είναι ζευγάρι. Είναι ένα χαρακτηριστικό τους, πολύ δυνατό για την εκπομπή τους, που εμείς δεν το έχουμε», αν και τόνισε: «Δεν είμαστε ζευγάρι στη ζωή μας με το Χρήστο. Αν και εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό. Εννοώ δεν θα έκανα εκπομπή με τον άντρα μου». Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη φίλη της και πρώην συνεργάτη της Ναταλία Γερμανού με μία μικρή πικρία για την εμφάνισή της στην εκπομπή«Πρωινό Mou»,αναφέροντας: «Αυτές είναι επιλογές. Δεν με πειράζει όμως. Θα έρθει πιο μετά σε εμάς. Και τι έγινε;». Πηγή:stylista.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: