Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

To "Glee" διασκευάζει "You And I" από Lady Gaga!

To cast της δημοφιλούς σειράς "Glee" αγαπάει τις γνωστές pop επιτυχίες
και ειδικά στα τραγούδια της Lady Gaga έχει μια λίιιιιγο μεγαλύτερη προτίμηση! Στο mashup επεισόδιο της προηγούμενης Τρίτης ο Matthew Morrison και η Idina Merzel επέλεξαν να εισάγουν στον κόσμο του "Glee" μια ακόμα όμορφη διασκευή, το "You And I" της Lady Gaga μαζί με το ομώνυμο "You And I" των Eddie Rabbitt και Crystal Gayle από το μακρινό 1982. Μας αρέσει αύτή η μίξη διαφορετικών ήχων, ετερόκλητων ερμηνειών, καυστικού χιούμορ και σχολιασμού σοβαρών κοινωνικών θεμάτων που συμβαίνει στο "Glee". Όπως φυσικά και τα αφιερώματα σε Adele, Britney. Gaga! Εδώ το video με το "You And I"




Πηγή:mtvgreece.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: