Φωτογραφίες μοναδικής ομορφιάς δημοσίευσε η NASA, τις οποίες έλαβε μέσω δορυφόρου, που απεικονίζουν τα έντονα χρώματα των πόλεων
όπως τα συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός.
Στιγμιότυπα από τις πόλεις όπως φαίνονται από το διάστημα με τα λαμπερά φώτα τους να αντανακλώνται στον διαστημικό σταθμό κατέγραψε η αποστολή μέσα σε τρεις μήνες, από Αύγουστο έως και Οκτώβριο, από απόσταση 240 μιλίων.
Το θέαμα είναι εντυπωσιακό, ενώ πολλές πόλεις αναγνωρίζονται από το περίγραμμά τους όπως αναδεικνύεται από τον φωτισμό τους.
ΠΗΓΗ: DAILY MAIL




0 σχόλια: