Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη: «Με τρόμαξε πολύ η επιτυχία»



Μετά τον ρόλο της στην τηλεοπτική σειρά «Χαρά αγνοείται», η Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη τράβηξε την προσοχή πάνω της. Όπως δήλωσε η ίδια, αυτό την τρόμαξε πολύ.


«Αισθάνομαι ότι έχω πάρει περισσότερες ευθύνες πάνω μου και αυτό ουσιαστικά, επειδή είχε γίνει ό,τι είχε γίνει τότε, και μου ήρθε απότομα στη ζωή μου και δεν το περίμενα καν. Και αυτό με είχε τρομάξει πολύ. Και ίσως πολλές φορές να αντιδρούσα μόνο και μόνο επειδή δεν μπορούσα να το χειριστώ. Γιατί ως Πατρίτσια είμαι αντίθετη σε όλο αυτό, αλλά ήξερα ότι έπρεπε να αναλάβω τις ευθύνες μου».

ΠΗΓΗ: Έθνος-zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: