Η Hyundai Motor Company, ανακοίνωσε επίσημα τη νέα τοποθέτηση της μάρκας, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής το 2011 που διεξάγεται στο Ντιτρόιτ.
Η νέα υπόσχεση της Hyundai όπως παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ, θα συνοψίζεται στη φράση New Thinking. New Possibilities «Νέος Τρόπος Σκέψης. Νέες Προοπτικές». Το σλόγκαν αυτό εμπεριέχει το νέο brand concept της Hyundai, το οποίο η κορεάτικη εταιρία προσδιορίζει ως «Modern Premium» και επικεντρώνεται στη συναισθηματική αξία που προσφέρεται στους καταναλωτές, αλλά και σε εμπειρίες πέρα από κάθε προσδοκία χάρη στο νέο τρόπο σκέψης της εταιρείας και στις νέες προοπτικές που επιφυλάσσει.
Η νέα υπόσχεση της μάρκας κρύβει ακόμα μέσα της το πνεύμα της αλλαγής που βιώνει η εταιρεία, η οποία και σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς.
«Σήμερα, οι καταναλωτές δεν πιστεύουν ότι τα ακριβά αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα με τεχνολογία – την οποία ουσιαστικά δεν χρειάζονται – είναι και αυτοκίνητα της κατηγορίας premium», δήλωσε ο κύριος Euisun Chung, Αντιπρόεδρος της Hyundai Motor, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. «Αντ’ αυτού, θέλουν οι βασικότερές τους ανάγκες να ικανοποιηθούν σε τιμές προσιτές και με ένα αυτοκίνητο που θα ξεπερνά τις προσδοκίες τους, ένα αυτοκίνητο που θα αντικατοπτρίζει τις αξίες τους και την εποχή στην οποία ζουν.»
Αν και η παραδοσιακή έννοια των αυτοκινήτων που συγκαταλέγονται στην κατηγορία premium είναι συνήθως συνυφασμένη με υψηλές τιμές που απευθύνονται σε μία ολιγομελή ελίτ, το concept Modern Premium της Hyundai βασίζεται στο σκεπτικό ότι η υψηλή ποιότητα δεν προϋποθέτει απαραίτητα υψηλές τιμές για μία περιορισμένη τάξη ανθρώπων.
Η Hyundai θα προσφέρει τεχνολογία αιχμής και υψηλή ποιότητα σε εντυπωσιακά προσιτές τιμές και αξίες που οι καταναλωτές δεν βίωσαν και δεν προσδοκούσαν ποτέ στο παρελθόν. Όλα αυτά δεν θα περιορίζονται μόνο στο ίδιο το προϊόν, αλλά θα «αγκαλιάζουν» όλη τη δραστηριότητα της Hyundai, όλες τις επιχειρησιακές λειτουργίες και τις υπηρεσίες της.
Όσον αφορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής για το 2011 που διεξήχθη στο Ντιτρόιτ, η Hyundai αποκάλυψε τα τελευταία της δημιουργήματα που αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό το νέο πνεύμα: το Veloster, ένα 3θυρο compact κουπέ που φέρνει έναν αέρα καινοτομίας στην κατηγορία. Το Veloster προσφέρει κουπέ αισθητική παράλληλα με τη λειτουργικότητα ενός hatch μοντέλου και μία μοναδική τρίτη πόρτα στη μεριά του συνοδηγού για εύκολη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα.
Η Hyundai παρουσίασε επίσης στο Ντιτρόιτ, το Curb, με την κωδική ονομασία HCD-12, ενώ στην πρόσφατη έκθεση ηλεκτρονικών ειδών Consumer Electronics Show (CES) του 2011 στο Λας Βέγκας, η εταιρεία λάνσαρε το παγκόσμιου βεληνεκούς σύστημα τηλεματικής της Blue Link και άλλες τεχνολογίες που βρίσκουν εφαρμογή εντός των οχημάτων και αναπτύσσονται ανεξάρτητα, παρουσιάζοντας τα προηγμένα πληροφοριακά συστήματα αυτοκινήτων της σε όλη την υφήλιο.
Πηγή: real.gr
0 σχόλια: