"Όταν ερωτεύεσαι πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ότι θα πονέσεις" είπε ο διάσημος τραγουδιστής/ηθοποιός/ επιχειρηματίας σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό In. Ο Τίμπερλεϊκ, ο οποίος στο παρελθόν είχε σχέση με την Μπρίτνεϊ Σπίαρς και την Κάμερον Ντίαζ, από το 2007 είναι μαζί με την Τζέσικα Μπίελ και δηλώνει ότι είναι πολύ ευτυχισμένος με την ερωτική του ζωή αυτή τη στιγμή.
Όμως τα πράγματα δεν ήταν πάντοτε έτσι: "Έχω φάει τα μούτρα μου αρκετές φορές με σχέσεις μου. Όμως είναι φυσιολογικό. Και, όταν αγαπάς θα πρέπει να ξέρεις εκ των προτέρων ότι μπορεί να ζήσεις και οδυνηρές στιγμές" είπε και συμπλήρωσε: "Πλέον, η εξωτερική εμφάνιση μιας γυναίκας δεν είναι σημαντική για μένα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχει το σωστό attitude για τη ζωή, να νιώθω άνετα μαζί της και να μπορώ να την εμπιστευτώ", εξήγησε.
Όσο για την καθημερινότητά του, όταν δηλαδή βρίσκεται μακριά από το stage, ο Τζάστιν εξομολογήθηκε πως είναι ήσυχος και πως παλεύει να ξεπεράσει την εσωστρέφειά του. "Στην πραγματικότητα είμαι πολύ ντροπαλός τύπος και μου αρέσει να κρατάω τον εαυτό μου για μένα. Ούτε είμαι ιδιαίτερα ομιλητικός όταν είμαι ανάμεσα σε κόσμο".
Πηγή:stylista.gr


0 σχόλια: