Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Κλειστό μέχρι το τέλος του 2010 το τμήμα «Μοναστηράκι-Αττική»


Οι μηνιαίες κάρτες θα ισχύουν και για το Μετρό
Τα προβλήματα στις μετακινήσεις με τον ΗΣΑΠ θα συνεχιστούν για αρκετό καιρό ακόμα, με τον ΟΑΣΑ να ανακοινώνει ότι το τμήμα «Μοναστηράκι-Αττική» θα παραμείνει κλειστό έως το τέλος του 2010.



Προς διευκόλυνση των επιβατών που έχουν προμηθευτεί μηνιαίες κάρτες του ΗΣΑΠ, οι κάρτες θα ισχύσουν και για τις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, για το τμήμα Μοναστηράκι-Ομόνοια-Αττική.

Η διορθωτική αυτή ρύθμιση θα ισχύσει έως ότου ολοκληρωθούν τα έργα στο συγκεκριμένο τμήμα του ΗΣΑΠ.
Πηγη:newsbeast.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: