Υπάρχουν μαρτυρίες για εναν πυροβολισμό στο lobby του κτιρίου.
Το κτήριο εχει εκκενωθεί ομως υπάρχουν πληροφορίες απο υπαλλήλους που βρίσκοντε μέσα στο κτίριο οτι σε πολλά γραφεία εταιρείων οι υπάλληλοι δεν εχουν φύγει.
Υπάρχουν πληροφορίες για εναν όμηρο.
Αυτή την στιγμή η περιοχή είναι αποκλεισμένη απο τις ειδικές ομάδες ( SWAT ) και διαπραγματευτές τελούν τις διαπραγματεύσεις με τον δράστη.
Ακόμα ομως δεν εχουν γίνει γνωστα τα αιτήματα και τα κίνητρα του.


0 σχόλια: