Μετά την αποχώρηση του Δημήτρη Διαμαντίδη, άλλος ένας διεθνής, ανακοίνωσε πως δεν θα ξαναφορέσει την φανέλα με το εθνόσημο.
Ο Κώστας Τσαρτσαρής λοιπόν, αποφάσισε να πει “αντίο” στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα, έχοντας προλάβει να ζήσει όλες τις μεγάλες επιτυχίες. Συγκεκριμένα, έπαιξε σε Ολυμπιακούς Αγώνες (2004, 2008), δύο Μουντομπάσκετ (2006, 2010) και σε δύο Ευρωμπάσκετ (2005, 2007). Η μοναδική απουσία του Τσαρτσαρή ήταν το 2009, όταν ζήτησε να ξεκουραστεί για ένα χρόνο.
Καλή συνέχεια Κώστα, ευχαριστούμε και εσένα για τις επιτυχίες!
Πηγη:neolaia.gr


0 σχόλια: