Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Αντιγόνη Δρακουλάκη Γιατί παντρεύτηκα τον Γιάννη

Η πρωταγωνίστρια της σειράς του Mega «Τα Μυστικά της Εδέμ» μιλάει στο «People» για τις πρώτες της διακοπές ως παντρεμένη.




Πώς ήταν οι πρώτες σου διακοπές ως παντρεμένη;

Καταπληκτικές! Αποφασίσαμε με τον Γιάννη να πάμε στη Στοκχόλμη και ήταν πραγματικά ένα μαγευτικό μέρος. Μου αρέσουν οι καλοκαιρινές ανατροπές, το τόλμησα και δεν το μετάνιωσα. Πήγαμε, βέβαια, και στην Πάρο, που λατρεύω. Ήταν υπέροχα, αλλά δυστυχώς μου φάνηκε ότι τελείωσε γρήγορα.



Πολλοί άνθρωποι πάντως φοβούνται το γάμο. Ανήκες και εσύ σ’ αυτούς;

Ναι, το γάμο τον φοβόμουν πολύ. Ήμουν πολύ αρνητική και μόνο στην ιδέα του, αλλά με τον Γιάννη αισθάνθηκα ασφαλής. Είδα ότι κινούμαστε στον ίδιο ρυθμό, οπότε δεν είχα τον παραμικρό ενδοιασμό να τον παντρευτώ.



Ζηλεύεις;

Ζηλεύω, αλλά με την καλή έννοια. Όλοι έχουμε μέσα μας το αίσθημα της ζήλιας και νιώθουμε κτητικά με τον άνθρωπο που αγαπάμε. Αλλά ζηλιάρα δεν είμαι. Αν κάνω σκηνή, θα την κάνω με χιούμορ.



Σε ζηλεύουν;

Στο παρελθόν με ζήλευαν πάρα πολύ, αλλά το έκοψα. Δεν το θεωρώ κολακευτικό και νιώθω άσχημα όταν μου στερούν την ελευθερία μου. Η ζήλια οδηγεί σε διάφορες παθολογικές καταστάσεις και ψυχοδράματα που δεν αντέχω με τίποτα.


Πηγή:yupi.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: