Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

«Μοιάζεις με την Cheryl»


Ο Ashley Cole είπε σε μια stripper πως μοιάζει με την πρώην του, ενώ βρισκόταν στο κρεβάτι του.
Ο διεθνής Άγγλος ποδοσφαιριστής γνώρισε την Sarah Purnell σε ένα club του Λονδίνου, τον Μάιο, και την πήρε μαζί του στο σπίτι στο τέλος της βραδιάς...

  

Η Cheryl Cole (αριστερά) και η «σωσίας» της, Sarah.

Η Sarah άλλο που δεν ήθελε και να τη τώρα να δίνει συνεντεύξεις σε όλα τα περιοδικά της Αγγλίας.

«Αφού κάναμε ό,τι κάναμε, καθίσαμε στο κρεβάτι για μισή ώρα και μιλούσαμε. Του έδειξα μια φωτογραφία μου στο κινητό και του είπα πως όλοι μου λένε πως μοιάζω με την Cheryl Cole και μου είπε “Ναι της μοιάζεις πολύ”, ήταν η μόνη φορά που μιλήσαμε για αυτήν».

Και συνέχισε λέγοντας πως της φέρθηκε σαν κύριος όλη τη βραδιά και μάλιστα έστειλε τον οδηγό του να της φέρει φαγητό στις 3 τα ξημερώματα.

Όταν ρωτήθηκε για το αν λυπάται την Cheryl, που έμαθε από τον Τύπο για τις απιστίες του άνδρα της, απάντησε: « Γιατί να τη λυπηθώ; Δεν το έχω βιώσει ποτέ και δεν μπορώ να κρίνω. Εμένα μου έχει συμπεριφερθεί καταπληκτικά».
Πηγη:zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: