Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Η Μόνικα στο Λυκαβηττό

Η Μόνικα στο Λυκαβηττό

Η Monika επιστρέφει με ολοκαίνουργιο δίσκο στην πρώτη μεγάλη της καλοκαιρινή συναυλία την Τετάρτη 16 Ιουνίου στο Θέατρο Λυκαβηττού.


Η Μόνικα στο Λυκαβηττό
Η νεαρή τραγουδοποιός, που μας εξέπληξε ευχάριστα πριν δύο χρόνια με το άλμπουμ της Avatar, θα παρουσιάσει τα πολυαναμενόμενα, νέα τραγούδια της από το δεύτερο άλμπουμ της “Exit”, αλλά και τις ήδη αγαπημένες δημιουργίες της από το ντεμπούτο της , σε μια μαγευτική βραδιά.

Στη σκηνή θα τη συνοδεύσει η 9μελής μπάντα της σε ένα ατμοσφαιρικό ταξίδι που ενώνει το μοντέρνο με το διαχρονικό και το πλούσιο συναίσθημα της ελληνικής μελωδίας με την εκλεπτυσμένη, παγκόσμια, ποπ σκηνή. Η προπώληση εισιτηρίων ξεκίνησε ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του δίσκου, την Τετάρτη 12 Μαΐου.

Το “Exit”, ο διάδοχος του “Avatar”, μάλλον αποδεικνύει με τον πιο κατάλληλο τρόπο ότι η Monika ήρθε για να μείνει για πάντα, καθώς καταφέρνει αριστοτεχνικά να ξεπεράσει το σκόπελο του «δύσκολου» δεύτερου άλμπουμ. Ο δίσκος κυκλοφορεί από την Archangel Music.

Ώρα έναρξης: 21:30
Τιμή εισιτηρίου: € 20

Προπώληση εισιτηρίων
PUBLIC
FNAC
ΙΑΝΟΣ (Σταδίου24)
www.i-ticket.gr (801 11 60000)
Πηγη:zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: