Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Στην Barcelona ο Andrey Arshavin

Andrey ArshavinΠαίκτης της Barcelona αποκάλυψε ότι θα είναι ο Andrey Arshavin το προσεχές καλοκαίρι. Ο Ρώσος άσσος της Arsenal με δηλώσεις του ο προανήγγειλε ουσιαστικά την αποχώρησή του από τους κανονιέρηδες και την μεταγραφή του στους “Blaugrana”.

Το συμβόλαιο του με την Arsenal ολοκληρώνεται και ο 29χρονος striker μιλώντας στο περιοδικό «People», δήλωσε: «Πάντα ονειρευόμουν να πάω στην Ισπανία και να συνεχίσω την καριέρα μου στην καλύτερη ομάδα του κόσμου.

Δεν ήταν σίγουροι για μένα, όταν έπαιζα στη Ρωσία, αλλά πλέον τους έχω δείξει ποιος είμαι και ξέρω ότι είναι έτοιμοι να προχωρήσουν. Θέλω να παίξω στην Barcelona και να προσπαθήσω να κερδίσω τα πάντα.

Επαναλαμβάνω ότι θέλω να παίξω στην Barcelona κι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Θα είναι δύσκολο να συναγωνιστώ τον Xavi και τον Iniesta, αλλά αυτός είναι ο ανταγωνισμός που μου αρέσει.

Ποτέ μου δεν ήθελα να είμαι «περιπατητής» μέσα σε μια ομάδα».
Πηγη:gossip-tv.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: