Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Ελευθερία Ελευθερίου: “Η πρόταση από τον Σάκη τα άλλαξε όλα”



Η Ελευθερία Ελευθερίου μετά τον αποκλεισμό του τραγουδιού της από τη Eurovision μιλά για το X-Factor και τα επαγγελματικά της σχέδια. “Εκεί που ήμουν στεναχωρημένη, ήρθε αυτή η πρόταση και τα άλλαξε όλα. Ένιωσα πολύ όμορφα που σχεδόν δεν πίστευα στα αυτιά μου. Επί της ουσίας συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί αργότερα όταν μίλησα με το Σάκη και με ρώτησε αν αποδέχομαι την πρόταση” δήλωσε η τραγουδίστρια και συνέχισε αναφερόμενη στους κριτές του παιχνιδιού όπου συμμετείχε: “Ο Νίκος Μουρατίδης είναι άνθρωπος με χιούμορ, με καλή διάθεση, ερχόταν στα καμαρίνια, μας φωτογράφιζε, μας εμψύχωνε. Η κυρία Γκαγκάκη είναι η Lady Gaga. Κυρία με τα όλα της με Κ κεφαλαίο. Ο Γιώργος Λεβέντης είναι άνθρωπος με λαμπερή ματιά, που εκπέμπει καλοσύνη και συναισθηματική γενναιοδωρία. Ο Γιώργος Θεοφάνους με βοήθησε πάρα πολύ στην προετοιμασία μου για κάθε live. Με προπονούσε σωστά και επειδή καταλάβαινε ότι σε κάποιες φάσεις δεν έδινα το σύνολο των δυνατοτήτων μου με παρακινούσε.” Όσο για τα επαγγελματικά της βήματα η Ελευθερία Ελευθερίου δήλωσε: “Με περιμένει πολλή δουλειά για την ολοκλήρωση της ηχογράφησης του πρώτου μου CD single.”

Πηγή: Espresso



Bookmark and Share


SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: