Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Texting: H μεγάλη αγαπημένη... ασχολία των Ελλήνων

Στην κατηγορία των ανθρώπων που τους παίρνει ο ύπνος με το κινητό στο χέρι ανήκουν οι Έλληνες σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της IPSOS η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό της Huawei, σε 12 χώρες συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδα για τις συνήθειες των χρηστών smartphones.
Πέρα από την εξάρτηση βέβαια που έχουν οι Έλληνες από τα έξυπνα κινητά τους τηλέφωνα, μια συγκεκριμένη δραστηριότητα κρατά τα ηνία της ενασχόλησής τους με αυτά: το texting.

Όπως αποδεικνύει η έρευνα που ανέλυσε το 24ωρο του μέσου χρήστη smartphone, το 74% των Ελλήνων διαβάζει τα emails του, πλοηγείται στα social media και στέλνει μηνύματα πριν πάει για ύπνο, ενώ το 58% ελέγχει το smartphone του αμέσως μόλις ξυπνήσει. Όπως αποδεικνύεται η χώρα μας πλέει με το παγκόσμιο ρεύμα και οι κάτοικοί της συγκαταλέγονται στο 53% των ανθρώπων που παίρνουν το κινητό τους στο κρεβάτι τους. Σύμφωνα με την έρευνα 1 στους 10 χρήστες smartphones παγκοσμιως παραδέχεται πως τον παίρνει ο ύπνος με το smartphone στα χέρια.

Σύμφωνα με την έρευνα της Huawei, δημιουργό του P smart, με τίτλο «Smart(phone) Relationships» η οποία αναλύει τη σχέση του μέσου χρήστη με το τηλέφωνό του, το 54% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το smartphone του αρκετές φορές κατά τη διάρκεια μίας ώρας.

Όσο για τους λόγους; Πέραν της ψυχαγωγίας, αναζητά πληροφορίες, αλληλεπιδρά στα social media, διαβάζει τα τελευταία νέα, συνδέεται σε υπηρεσίες e-banking και πλοηγείται στο ίντερνετ.

Ο μέσος Έλληνας χρήστης χρησιμοποιεί το smartphone του για την ανταλλαγή μηνυμάτων σε ποσοστό 78%, το 84% το θέλει για τη χρησιμοποιεί για τη λήψη φωτογραφιών, ενώ το 79% για πρόσβαση στα social media. Το 44% των συμμετεχόντων στην έρευνα της Huawei παραδέχτηκε πως έχει το smartphone μαζί του για περισσότερες από 13 ώρες ημερησίως. Το 27% των ανθρώπων μάλιστα το χρησιμοποιεί ενεργά για 3-4 ώρες.

Ωστόσο η έρευνα της Huawei καταδεικνύει και κάτι άλλο, πως οι περισσότεροι αισθανόμαστε χαμένοι χωρίς το smartphone μας. Το ποσοστό 97% που παίρνει το smartphone μαζί κάθε φορά που βγαίνει από το σπίτι ενώ το 44% επιστρέφει για να το πάρει εφ’ όσον διαπιστώσει πως το έχει ξεχάσει, ποσοστό αν μη τι άλλο εντυπωσιακό.

Όπως σημειώνει η κα Χρύσα Παπακυργιάκη, Ψυχολόγος/ Ψυχοθεραπεύτρια Εφήβων & Ενηλίκων, Ειδική παιδαγωγός Msc Εγκληματολογίας «Η ανθρώπινη επαφή έχει κρυφτεί πλέον πίσω από μια οθόνη, αξίζει όμως να δούμε το κινητό ως μέσο επαφής και όχι ως εμπόδιο της; Χάρη σε αυτό οι αγαπημένοι μας είναι συνεχώς κοντά μας, οι αγαπημένοι φίλοι, η οικογένεια εάν είσαι σπουδαστής, ο σύντροφος που δουλεύει πολλές ώρες, ο αγαπημένος τραγουδιστής, η οικογένειά σου. Τα smartphones είναι μέρος της ζωής μας και η σωστή χρήση τους μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της ποιότητάς της καθώς και στην ενίσχυση των συναισθηματικών δεσμών μεταξύ των ανθρώπων. Εκεί βασίστηκε και η έρευνα της Huawei όπου φάνηκε πως οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του smartphone είναι για texting (ανταλλαγή μηνυμάτων) και για λήψη κάποιας φωτογραφίας κάτι που φανερώνει ότι πράγματι το κινητό είναι ένα μέσο επικοινωνίας και επαφής. Η φωτογραφία υπήρξε ανέκαθεν ένας τρόπος μη λεκτικής επικοινωνίας, εξάλλου είναι κάτι που ενισχύεται πλέον μέσω των smartphones και των αντίστοιχων εφαρμογών σε όλα τα κινητά τηλέφωνα». Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως ελέγχουμε τα smartphones μας παντού: στο σπίτι, τη δουλειά, τις μετακινήσεις μας. Αυτό που έχει ενδιαφέρον ωστόσο, είναι πως το 37% των Ελλήνων παίρνει το κινητό του στο μπάνιο, το 25% το έχει μαζί του ακόμα και όταν κάνει μπάνιο, το 41% δεν το αποχωρίζεται ούτε στην κουζίνα ενώ το 18% το χρησιμοποιεί στο παιδικό δωμάτιο.

«Έχοντας το κινητό ως μέσο ενδυνάμωσης της ανθρώπινης επαφής και όχι μόνο ως μέσο προσωπικής χαλάρωσης ή διασκέδασης (μέσω παιχνιδιών ή άλλων εφαρμογών) μπορούμε να πούμε πως τα smartphones βοηθούν στην γεφύρωση των ανθρωπίνων σχέσεων. Αυτό ακριβώς μας δείχνει και η Huawei με το βίντεο της καμπάνιας #AddictedToΥou, ενώ παράλληλα μας βάζει στη διαδικασία να σκεφτούμε πώς όπως σε όλα έτσι και εδώ απαιτείται μια ισορροπημένη χρήση. Αφιερώστε λοιπόν λίγη ώρα της ημέρας χωρίς κινητό τηλέφωνο, αποφύγετε την υπερφόρτωση του κινητού με εφαρμογές που δεν σας χρησιμεύουν, μην ξεχνάτε τους καλούς σας τρόπους όταν βρίσκεστε με παρέα και αντιμετωπίστε το κινητό ως πολύτιμο εργαλείο επικοινωνίας και όχι απλά ως αξεσουάρ» συμπλήρωσε η κα Χρύσα Παπακυργιάκη, Ψυχολόγος/ Ψυχοθεραπεύτρια Εφήβων & Ενηλίκων, Ειδική παιδαγωγός Msc Εγκληματολογίας.

Η έρευνα διεξήχθη από την IPSOS κατ’ εντολή της Huawei, τον Ιανουάριο του 2018 στις ακόλουθες αγορές: Αυστρία, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία και Τσεχία.

Ο Όμιλος Huawei, ένας εκ των κορυφαίων προμηθευτών Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών παγκοσμίως, έχει δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό end-to-end χαρτοφυλάκιο προιόντων για τις τηλεπικοινωνίες , τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η Huawei παρέχει τεχνολογικά εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες όπως ασύρματο, σταθερό και cloud core δίκτυο, λογισμικό παρόχων, υποδομή πληροφορικής καθώς και ενεργειακά συστήματα.

Με στόχο την αποτελεσματική λειτουργία και την πρωτοπορία στον τομέα της καινοτομίας, η Huawei προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ευρύ φάσμα προϊοντικών λύσεων και υπηρεσιών σε τομείς όπως δίκτυα δεδομένων επιχειρήσεων, ενοποιημένες υπηρεσίες επικοινωνίας και συνεργασίας καθώς και cloud κέντρα δεδομένων. Οι συσκευές της Huawei – τα smartphones, τα tablets και τα wearables- έχουν κατασκευαστεί με στόχο την καλύτερη εμπειρία χρήσης των καταναλωτών και τη διευκόλυνση στις καθημερινές τους ανάγκες τόσο στην εργασία τους όσο και στη διασκέδαση τους. Οι καινοτόμες ICT λύσεις, προϊόντα και υπηρεσίες της Huawei χρησιμοποιούνται σε περισσότερες από 170 χώρες εξυπηρετώντας πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού.

Στην Ελλάδα, η Huawei ηγείται των Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ICT) παρέχοντας το ½ σταθερής ευρυζωνικότητας για τις ελληνικές οικογένειες και 2/3 των κινητών δικτύων κάλυψης του πληθυσμού.

Τα δύο πρόσφατα μοντέλα της μάλιστα, έχουν καταγράψει πολύ καλές πωλήσεις μέχρι στιγμής. Ο λόγος για το P smart, το οποίο συνδυάζει στυλ και τεχνολογία. και το Mate 10 lite ένας ισχυρός συνδυασμός ισχύος κι επιδόσεων.

Στην περίπτωση του P smart, της πιο πρόσφατης συσκευής της Huawei, έρχεται εξοπλισμένο με το ολοκαίνουριο λειτουργικό σύστημα EMUI 8.0, φτιαγμένο ειδικά για οθόνη FullView. Με αποκλειστικό αλγόριθμο διόρθωσης ατελειών, έλεγχο μέσω χειρονομίας με μια απλή κίνηση του χεριού και άλλες λειτουργίες, το εκλεπτυσμένο αυτό smartphone είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα νεότερων σε ηλικία καταναλωτών.

Όσο για το Mate 10 lite είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός ισχύος και επιδόσεων. Διαθέτει από δύο κάμερες σε πρόσοψη και πίσω όψη που χαρίζουν υπέροχες λήψεις και selfies, δίνοντας έτσι στον χρήστη την ευκαιρία να γεμίσει τα προφίλ του στα social media με καταπληκτικές φωτογραφίες. Το λεπτεπίλεπτο design του αναδεικνύει ακόμα περισσότερο την οθόνη FullView καθώς αυτή πλαισιώνεται από τις απαλές, κυρτές γωνίες του ενιαίου και κατασκευασμένου από υψηλής ποιότητας υλικά περιβλήματος.


Adbox 



ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: