Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Γιατί έχω επιλέξει να κάνω μόκο 3 ημέρες πριν το δημοψήφισμα!



Νομίζω πως είναι περιττό να αναφέρω τα χιλιοειπωμένα "ιστορικά" γεγονότα που συμβαίνουν στις μέρες μας και το χρονικό του πως το έμαθα και αν σοκαρίστηκα ή κλονίστηκε το μέλλον μου και η ψυχολογία μου και ένα ατελείωτο μπλα μπλα μπλα μπλα σε όλες του τις μορφές όπως άλλωστε επικρατεί αυτές τις ημέρες.


Τα social media έχουν κατακλυστεί από χίλιες και μια χιλιάδες των χιλιάδων απόψεων. Οι μισοί υποστηρίζουν"ΝΑΙ" και οι άλλοι μισοί "ΟΧΙ"! Μια φορά να γραφτεί κάτι στην ιστορία και εμείς οι Έλληνες να είμαστε ενωμένοι δεν γίνεται;(!)

Γι΄αυτό και έχω επιλέξει να κάνω μόκο..Δεν έχω τι να πω, τι να εκφράσω και πως. Για πρώτη φορά νιώθω μπερδεμένη. Δεν ξέρω τι μου γίνεται και τι μου θα μου ξημερωθεί αύριο. Με έπιασαν στον ΥΠΝΟ κυριολεκτικά..! Και εμένα και εσένα και όλους!

Ίσως αυτή η αδιαφορία μου και η επιλογή να απέχω από την πολιτική πραγματικότητα να ήταν από υπέρμετρη αισιοδοξία πως κάτι πάει να αλλάξει.

Και θα σου πω κάτι ~> Ακόμα την έχω και ότι και αν λέτε όλοι σας εγώ θα την κρατήσω! Ξέρεις γιατί; Γιατί δεν αντέχω άλλο τη μιζέρια και την καταστροφολογία που κυριαρχεί αυτές τις ημέρες! Και ειδικότερα από άτομα της γενιάς μου. Ναι εμάς τους 30αρηδες μας έχουν ισοπεδώσει τα όνειρα, μας έχουν μιζεριάσει, μας άλλαξαν συνήθειες! Μην ξεχνάς όμως πως αυτό έκαναν και στους παππούδες μας και στις πιο πίσω γενιές και όμως βγήκαν αλώβητοι, ξεκίνησαν από το μηδέν και τα κατάφεραν!

Γιατί καταδικάζεις τον εαυτό σου και τον θεωρείς ανίκανο; Επειδή σε έπιασαν απροετοίμαστο; Μα ποια "καταστροφή" , "πανωλεθρία" έρχεται όποτε το θέλεις εσύ; Μην ξεχνάς πως θα σε βοηθήσει το ένστικτο της επιβίωσης, της εξέλιξης! Restart! Γιατί θέλεις να συντηρήσεις ένα χαλασμένο ρομπότ (Ελλάδα) με το ζόρι; Αφού δεν τραβάει! Γιατί δεν σκέφτεσαι να φτιάξεις νέο; Θα σου πάρει χρόνο αλλά θα είναι καινούριο!

Τι φοβάσαι λοιπόν 30αρη; Το ξεβόλεμα; Αν φανούμε ηττημένοι πριν καν βιώσουμε τις συνέπειες όλων αυτών των πολιτικών, οικονομικών και κοινωνικών εξελίξεων τότε και έτσι θα μείνουμε ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ!

Πως θα αλλάξουμε τα πράγματα σε αυτή τη χώρα, πως θα φτιάξουμε το μέλλον μας αν εμείς οι ίδιοι εγαταλείπουμε πριν καν προσπαθήσουμε; Άλλαξε status στο facebook και πες πως ότι και αν γίνει σε αυτή την χώρα θα το αντιμετωπίσεις και θα σταθείς στα πόδια σου. Δεν φοβάσαι τίποτα και κανέναν! Στάσου αντάξιος των προσδοκιών σου μια φορά έστω και λεκτικά.

Μην αναλώνεσαι στο τι λέει ο καθένας. Μην χωρίζεσαι σε "ΝΑΙ" ή "ΟΧΙ" στρατόπεδα. Αυτό θέλουν...να μας διχάσουν πάλι! Εσύ δεν έχεις τη δική σου κρίση; Εσύ δεν φωνάζεις ότι θέλεις να τα αλλάξεις όλα; Πως;;; Υπενθυμίζοντας συνέχεια τι στερείσαι και τι θα μπορούσες να κάνεις στην ηλικία σου; Σε καταλαβαίνω και εγώ το νιώθω αλλά πάμε παρακάτω.

Τι θα κάνεις την επόμενη ημέρα μετά τις 6 Ιουλίου; Θα πέσεις σε κατάθλιψη επειδή δεν έχεις λεφτά να βγεις και να πιεις coctail ή θα πάρεις τη ζωή στα χέρια σου; Τι γίνεται από εδώ και πέρα; Το παρελθόν δεν αλλάζει αλλά το μέλλον ναι! Το έχεις καταλάβει;

Ότι και αν θέλεις να πετύχεις σε αυτή τη ζωή χωρίς κόπους και θυσίες δεν γίνεται. Μας μεγάλωσαν και τα είχαμε όλα έτοιμα ώσπου ξαφνικά μας έριξαν σε έναν ωκεανό και μας λένε κολυμπήστε. Ποιος δεν ξέρει κολύμπι;;;






ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: