Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Φτάνει πια με τα στάνταρντ του Χόλιγουντ! Οι διάσημες κάνουν επανάσταση




Ποιες αρνούνται να συμμορφωθούν στα γελοία πρότυπα ομορφιάς.


Η αλήθεια είναι ότι και εμείς έχουμε υποστεί μια πλύση εγκεφάλου με όλες αυτές τις αψεγάδιαστες Χολιγουντιανές σταρ. Όπου σταθούμε και όπου βρεθούμε θα συναντήσουμε μπροστά μας πρότυπα που δεν μπορούμε καν να πλησιάσουμε και υποσυνείδητα θα πέφτει η ψυχολογία μας. Όμως, ευτυχώς εμφανίστηκαν on –time οι 10 παρακάτω celebrities οι οποίες άμεσα ή έμμεσα μας είπαν «φτάνει πια». Θα μας έπειθαν περισσότερο, βέβαια, αν η εμφάνισή τους θύμιζε κοινές θνητές αλλά κάτι είναι και αυτό.

Ariana Grande


Οι προσδοκίες για το πώς πρέπει να είναι η εξωτερική μας εμφάνιση είναι χαζές και υψηλές. Τα νέα κορίτσια μεγαλώνουν και μαθαίνουν να συγκρίνουν τον εαυτό τους με τις γυναίκες που περπατούν στο κόκκινο χαλί και τις γυναίκες που πρωταγωνιστούν στα video clip. Δηλαδή με γυναίκες που πέρασαν ατέλειωτες ώρες για να φτιάξουν τα μαλλιά και το μακιγιάζ τους, που πέρασαν από το στάδιο του Photoshop και μεταλλάχτηκαν σε superstars.

Περιοδικό Top of the Pops, Ιούνιος 2014


Demi Lovato


Προσπάθησα να συμμορφωθώ με τα πρότυπα ομορφιάς. Αλλά τα γονίδιά μου, μου χάρισαν καμπύλες. Και συνειδητοποίησα ότι σύμφωνα με την κουλτούρα των Λατίνων, αυτό σημαίνει πραγματική ομορφιά.

Glam Belleza Latina, Νοέμβριος 2014


Olivia Wilde


Δεν μπορώ να ξοδεύω τον προσωπικό μου χρόνο μου για να αγγίξω την τελειότητα, κάτι δηλαδή που ορίστηκε με υποκειμενικά κριτήρια.

Shape, Απρίλιος 2015


Jennifer Lawrence


Ποτέ δεν πρόκειται να λιμοκτονήσω για ένα ρόλο. Δεν θα ήθελα να με βλέπουν τα νέα κορίτσια και να θέλουν να αδυνατίσουν για να μου μοιάσουν.

Elle, December 2012


Tyra Banks


Σε όλους εσάς που έχετε να πείτε κάτι άσχημο για την εμφάνισή μου ή για άλλες γυναίκες που έναν συγκεκριμένο σωματότυπο, γυναίκες που κάποιες φορές ή όλες τις φορές δείχνουν έτσι, γυναίκες επώνυμες, γυναίκες ανώνυμες, γυναίκες που τις πειράζουν, γυναίκες που απογοητεύονται, εργαζόμενες γυναίκες ή μαθήτριες. Ένα πράγμα έχω να σας πω: Φιλήστε τον χοντρό μου πισινό.

The Tyra Show, December 2006


Lea Michele


Ξέρεις πόσοι μάνατζερ μου είπαν ότι δεν είμαι αρκετά όμορφη και ότι πρέπει να κάνω πλαστική στη μύτη μου; Τελικά τους απέδειξα ότι έκαναν λάθος.

Harpers Bazaar, Σεπτέμβριος 2011


Amber Riley


Πήγαινα στις οντισιόν και μου έλεγαν ότι πρέπει να χάσω κιλά. Όμως δεν καταλάβαινα γιατί δεν μπορούσαν να με αποδεχτούν γι’ αυτό που είμαι. Αυτή η απόρριψη άρχισε να επηρεάζει την αυτοεκτίμησή μου.

MTV's This Is How I Made It, Νοέμβριος 2012


Amy Schumer


Με βάση τα στάνταρντ του Λος Άντζελες, τα χέρια μου θα έπρεπε να καταχωρηθούν ως πόδια.

Comedy Central's Night of Too Many Stars, Μάρτιος 2015


Gina Rodriguez


Ποιες αρνούνται να συμμορφωθούν στα γελοία πρότυπα ομορφιάς.
ΙΟΥΝ 27, 2015









ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: