Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Αδάμ: Τα σκληρά λόγια για τον Λιβιέρατο


Τελειωμό δεν έχει η κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην Εύη Αδάμ και τον Λάμπη Λιβιεράτο.


Η εμφάνιση εκείνης στην έκθεση Erotica προκάλεσαν την αντίδραση του πρώην συζύγου της, που έσπευσε να τοποθετηθεί εναντίον της με αυστηρό ύφος μέσα από το Facebook. Και μπορεί στο καπάκι ο Λιβιεράτος να κατέβασε την ανάρτηση που «άναψε» τις φωτιές, όμως, η Αδάμ φαίνεται ότι δεν ξεχνά.
Και με κάθε ευκαιρία απαντά στον πρώην σύζυγό της με τον ίδιο αυστηρό τρόπο. Ωστόσο, η εκ νέου απάντηση της σε εκείνον μέσα από το Happy day το πρωί της Πέμπτης (29/1) ήχησε περίεργα στα αυτιά του κοινού. Η Αδάμ χωρίς περιστροφές, αλλά με αρκετή σκληρότητα απάντησε ότι όλα αυτά τα χρόνια στήριζε την οικογένεια του μόνη της!
«Είμαι επαγγελματίας 20 χρόνια κι έχω κάνει πολλές και διαφορετικές δουλειές στη ζωή μου, πέραν της καριέρας που εσείς γνωρίζετε. Μετά από 20 χρόνια και στην ηλικία που είμαι, δεν δέχομαι ούτε κριτική, ούτε συμβουλές για το τι αποφάσεις θα πάρω στις δουλειές μου. Δεν πήγα εκεί δωρεάν, ξέρετε, μεγαλώνω και δυο παιδάκια, και πληρώθηκα πάρα πολύ καλά. Του έκανα πολλές πλάτες, όσο προσπάθησε να αντιμετωπίσει προβλήματα πολύ δύσκολα που δεν μπορεί ο καθένας. Όλα αυτά τα χρόνια στήριζα την οικογένειά του μόνη μου και χωρίς να παραπονιέμαι ποτέ» απάντησε χαρακτηριστικά.


Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: