Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Chris Brown - Rihanna: Επιτέλους χώρισαν (ξανά)



Ο Chris Brown ανακοίνωσε τον χωρισμό του από τη Rihanna, τουλάχιστον για τώρα, τη μέρα των γενεθλίων του. Ο διάσημος rapper, αφού πρώτα «σκύλιασε» να τα ξαναφτιάξουν, ζητώντας άλλη μια ευκαιρία να επανορθώσει για τον πρώτο χωρισμό, μετά ξυλοδαρμού αν θυμάστε, τώρα δήλωσε πως δεν είναι για σχέσεις.

«Τελικά, η Rihanna είναι ένα νεαρό κορίτσι και εγώ δεν μπορώ να επικεντρώνω όλη μου την ενέργεια στο να το παίζω σύζυγος σε κάποια τόσο νέα. Στην τελική και εγώ νέος είμαι. Θεωρώ ότι πρέπει να το αφήσω όλο αυτό πίσω μου και να προσπαθήσω να γίνω όσο καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου μπορώ, αντί να ανησυχώ ποιον κουβαλάω μαζί μου στο τσεπάκι μου» είπε.




«Πάντα θα υπάρχει αγάπη μεταξύ μας, απλώς πρέπει εγώ να κάνω ό,τι έχω να κάνω και εκείνη το ίδιο. Αυτήν τη στιγμή έχουμε διαφορετικές ανάγκες και "θέλω"» πρόσθεσε.



Αυτό ήταν; Θα δείξει… 

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: