Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

«Μου είχαν πει ότι δεν ήμουν όμορφη αρκετά για ηθοποιός»


«Μου είχαν πει ότι δεν ήμουν όμορφη αρκετά για ηθοποιός»

Για το περιοδικό «Interview» και το τεύχος Μαΐου φωτογραφήθηκε η ηθοποιός Winona Ryder, η οποία μίλησε για την καριέρα της αλλά και για το πώς την αντιμετώπισαν όταν έκανε τα πρώτα της βήματα στο χώρο.


«Ήμουν στη μέση μιας οντισιόν όταν η σκηνοθέτης γύρισε και μου είπε: "Άκου κορίτσι μου. Δεν θα έπρεπε να είσαι εδώ τώρα. Δεν μπορείς να γίνεις ηθοποιός γιατί δεν είσαι αρκετά όμορφη. Καλό θα ήταν να γυρίσεις πίσω από εκεί που ξεκίνησες και να πας σχολείο. Δεν το έχεις" Έτσι ακριβώς μου είπε».



Και συνέχισε: «Ήταν τόσο ωμή που φαινόταν σαν να μου έκανε χάρη. Ήμουν περίπου 15 με 16. Ήταν αστείο γιατί μεγάλωσα έτσι που να μη φοβάμαι τίποτα. Ήμουν τελείως ανεξάρτητη και έκανα το δικό μου. Ήθελα και να τους πείσω ότι έκαναν λάθος». 




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: