Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Φιλαρέτη Κομνηνού:«Προσπαθώ να επιβάλω στον εαυτό μου μια αισιόδοξη ματιά»


 Φιλαρέτη Κομνηνού:«Προσπαθώ να επιβάλω στον εαυτό μου μια αισιόδοξη ματιά»

Επηρεασμένη όπως όλοι οι Έλληνες από την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, δηλώνει η Φιλαρέτη Κομνηνού παρότι όπως σημειώνει, υπάρχουν φορές που προσπαθεί να επιβάλει στον εαυτό της μια αισιόδοξη ματιά.


Αυτή την περίοδο η Φιλαρέτη Κομνηνού ετοιμάζεται να παίξει στην παράσταση που είναι αφιερωμένη στη ζωή και το έργο του Μίκη Θεοδωράκη με τίτλο «Ποιος την ζωή μου». Αυτή η παράσταση, αφιέρωμα στον Έλληνα συνθέτη, θα ανεβεί στο θέατρο Badminton στις 10 Μαΐου και στη συνέχεια οι πρωταγωνιστές θα ταξιδέψουν στις πόλεις όπου έχει μείνει ο Μίκης Θεοδωράκης, αλλά και στην Μακρόνησο όπου ήταν εξόριστος.
«Είχα την τύχη μέσω του άντρα μου να γνωρίσω στη Θεσσαλονίκη τον Μάνο Χατζιδάκι. Μάλιστα είχε έλθει στο σπίτι, του μαγείρεψα, καθίσαμε, κουβεντιάσαμε ώρες… Και θυμάμαι έντονα πόσο είχα παραδοθεί στη γοητεία αυτού του ανθρώπου. Τον Μίκη Θεοδωράκη δεν τον είχα γνωρίσει από κοντά, όμως πάντα μου ασκούσε μια αφάνταστη έλξη το δωρικό στοιχείο της δουλειάς του, ίσως γιατί μου ταίριαζε και ως ιδιοσυγκρασία. Πάντα δε αισθανόμουν ότι αυτοί οι δύο άνθρωποι, αυτές οι τόσο έντονες προσωπικότητες εξέφραζαν αυτό που είμαστε ως λαός: το λυρικό και το δωρικό» είπε η Φιλαρέτη Κομνηνού σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Ραδιοτηλεόραση».

Η γνωστή πρωταγωνίστρια αναφέρθηκε και στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την ζοφερή ελληνική πραγματικότητα:
«Θα ήταν αφελές να ζει κανείς μέσα σε μια φαντασιακή, δική του εικονική πραγματικότητα, έστω και αν δεν τον αφορούν άμεσα όσα συμβαίνουν γύρω του. Φυσικά και επηρεάζομαι κι εγώ όπως όλοι. Υπάρχουν φορές που προσπαθώ να επιβάλω στον εαυτό μου μια αισιόδοξη ματιά, υπάρχουν όμως και κάποιες που βουλιάζω κι εγώ».

Στην ερώτηση αν την ανησυχεί το γεγονός ότι ο γιος της ακολούθησε τη δική της πορεία στο χώρο της υποκριτικής, απάντησε:
«Ο Γιώργος είναι πια 32 χρόνων, έχει αυτονομηθεί, είναι πολύ μαχητικός και αυτό το καμαρώνω, το θαυμάζω. Είναι ένας άνθρωπος συνειδητοποιημένος, βλέπει τα πράγματα ρεαλιστικά, ονειρεύεται, κάνει σχέδια».


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: