Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Η ποπ σταρ Kelly Clarkson αρραβωνιάστηκε



Η περίοδος αναμονής τελείωσε για την 30χρονη Kelly Clarkson, αφού ο σύντροφός της Brandon Blackstock της έκανε πρόταση γάμου και η ίδια έσπευσε να ανακοινώσει το ευχάριστο νέο στους θαυμαστές της.


"Αρραβωνιάστηκα!!!!! Ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας!! Χθες ήταν η πιο ευτυχισμένη νύχτα της ζωής μου. Είμαι πολύ τυχερή και έχω τον καλύτερο σύντροφο του κόσμου", έγραψε στο Twitter της .

Ο Blackstock είναι ο γιος του μάνατζερ της Kelly και επαγγελματικά βαδίζει στα βήματα του πατέρα του.

Η υποψήφια για Grammy ποπ σταρ και ο αρραβωνιαστικός της μετρούν περίπου 12 μήνες ως ζευγάρι. Τον περασμένο Νοέμβριο δήλωσε στην εκπομπή της Ellen DeGeneres ότι ζει στο ροζ συννεφάκι της και ότι ένας γάμος θα την συμπλήρωνε συναισθηματικά.

Μετά την αναγγελία του αρραβώνα η Clarkson τουίταρε: "Επειδή όλοι ρωτούν για το δαχτυλίδι μου, ιδού! Έχει ένα μεγάλο κίτρινο διαμάντι στη μέση και ο Brandon το σχεδίασε μαζί με τον Johnathon Arndt! Έκαναν καταπληκτική επιλογή! Ανυπομονώ να σχεδιάσω κι εγώ μαζί με τον Johnathon το δαχτυλίδι του Brandon!!".




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: