Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Η Charlize Theron... αποκαλύπτεται



Την ώρα που η καινούργια της ταινία, «Προμηθέας», παίζει στις κινηματογραφικές αίθουσες, η Charlize Theron φωτογραφίζεται για το εξώφυλλο του τεύχους Οκτωβρίου του περιοδικού «Μαx» και εντυπωσιάζει για μια ακόμη φορά.


H 37χρονη ηθοποιός από τη Νότιο Αφρική στήθηκε μπροστά στο φωτογραφικό φακό και -μεταξύ άλλων- μίλησε για τον ελεύθερο χρόνο της και τη μητρότητα.

«Τον ελεύθερο χρόνο μου, φορώ τις φόρμες μου και ταΐζω τα σκυλιά μου. Είμαι ένας νορμάλ άνθρωπος, κάνω ό,τι και οι άλλοι», είπε η ηθοποιός.

Όσο για την απόφασή της να υιοθετήσει τον μικρό Jackson, η Charlize αποκάλυψε πως πάντα ήθελε να κάνει παιδιά. «Όταν τον κράτησα στην αγκαλιά μου ξέχασα τα πάντα», ανέφερε χαρακτηριστικά.







Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: