Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Δήμητρα Ματσούκα: Είμαι πολύ μικρή ακόμα για γάμο και παιδί



Ένας χωρισμός, λίγο πριν τον γάμο και μια νέα ιστορία αγάπης. Η Δήμητρα Ματσούκα είπε ακόμη ότι βαριέται τις ελληνικές σειρές και τις μπανάλ φωτογραφήσεις.

"Όταν μιλάω για την προσωπικά μου είμαι πάντα τηλεγραφική, γι' αυτό και θα σου πω ότι στην προσωπική μου ζωή είμαι μια χαρά", δηλώνει για τη σχέση της με τον Γιάννη Φιξ σε συνέντευξή της στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" η Δήμητρα Ματσούκα. Όσον αφορά στους "πρώην" της λέει: "Με όποιον έχω υπάρξει για καιρό αισθάνομαι μόνο εκτίμηση. Ηζωήμου έχει αποδείξει ότι τα ετερώνυμα μπορεί να έλκονται αλλά δεν παραμένουν πολύ καιρό μαζί"


Η ηθοποιός διαψεύδει την είδηση ότι πήγαινε για γάμο με τον Φώτη Βαλλάτο, ενώ στο ερώτημα αν σκέφτεται το γάμο απαντά: "Όχι, νιώθω ακόμα πολύ μικρή για γάμο και παιδί."
 
Η Δήμητρα μίλησε ακόμα και για τη σχέση της με την τηλεόραση. "Ποτέ δεν άνηκα στην κατηγορία των ανθρώπων εκείνων που παρακολουθούσαν ανελλιπώς κάποια σειρά, ελληνική ή ξένη. Κατά καιρούς μου άρεσαν δουλειές όπως το 'Το Νησί', πιο παλιά είχα ξεχωρίσει το 'Σ’αγαπώ, μ’ αγαπάς', αλλά μέχρι εκεί. Βαριέμαι τις περισσότερες από τις ελληνικές σειρές, δεν ανήκω σε αυτούς που τις θεωρούν καλύτερες από αυτές της Τουρκίας. Από την άλλη, όμως, στενοχωριέμαι που δεν υπάρχουν, διότι πολλοί έχασαν τη δουλειά τους".
Όταν η συζήτηση έφτασε στις sexy φωτογραφήσεις που έχει κάνει και αν έχει μετανιώσει, η Δήμητρα δήλωσε: "Θεωρούσα ότι το κόνσεπτ μιας φωτογράφησης είναι σαν ένα μικρό γύρισμα. Ωστόσο, το κόνσεπτ στα ελληνικά περιοδικά έβγαινε στο τέλος πάντα πειραγμένο και μπανάλ, κάτι που με έφερνε σε αμηχανία. Όταν κατάλαβα ότι αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ, σταμάτησα τις φωτογραφήσεις".



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: