Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Π. Αναστασοπούλου: Η 4ετης σχέση της με παντρεμένο, ο νέος της δεσμός και η απιστία



Τι δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Πηνελόπη Αναστασοπούλου σχετικά με τη νέα της σχέση αλλά και τις λεπτομέρειες που αποκάλυψε από την προσωπική της ζωή.

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, σε συνέντευξή της στο περιοδικό "ΟΚ!" μίλησε για τα τέσσερα χρόνια στα οποία είχε σχέση με παντρεμένο, χωρίς η ίδια ωστόσο να το γνωρίζει.
"Υπήρχαν σημάδια ότι είναι παντρεμένος, αλλά επειδή τον αγαπούσα πολύ δεν τα αντιλαμβανόμουν. Ομολογώ ότι το έκρυβε πολύ καλά. Δεν έμενε μόνιμα στην Ελλάδα, οπότε δεν μπορούσα να ξέρω τι μπορεί να έκανα σε μια άλλη χώρα. Όταν έμαθα την αλήθεια, δεν με είδα και δεν άκουσε για μένα ξανά. Αυτό θεωρώ ότι ήταν η μεγαλύτερη τιμωρία", είπε.
Οι τρεις προτάσεις γάμου και η απιστία
Παράλληλα, δεν συγχωρεί την απιστία γιατί την ξενερώνει. "Όταν ξεκινάω μια σχέση, λέω πάντα ότι αν είναι να κάνεις κάτι προτιμώ να μη το μάθω. Αν τελικά το κάνεις, θέλω να προσέχεις για να μη με κολλήσεις τίποτα. Όταν δίνεις στον άλλον ελευθερία δεν θα σε απατήσει τόσο εύκολα. Αν όμως μάθω ότι με απάτησε, δεν τον θέλω τον άλλον δίπλα μου".
Όσο για τις προτάσεις γάμου που της έχουν γίνει, τρεις στον αριθμό, δεν είπε το μεγάλο "ναι". "Μου έχουν ζητήσει τρεις φορές μέχρι τώρα να παντρευτώ, αλλά δεν το έκανα γιατί δεν αισθανόμουν αυτό το κάτι. Για μένα ο γάμος είναι ιεροτελεστία. Δεν με ενδιαφέρει απλά να παντρευτώ για να καλέσω τους φίλους μου και να χορέψουμε τσάμικο. Θέλω να το κάνω κάποια στιγμή – και αυτό δεν έχει σχέση με τα χαρτιά, αλλά με την ουσία της πράξης – να γίνει όταν νιώθω ότι είμαι απόλυτα ερωτευμένη", δήλωσε ενώ συμπλήρωσε ότι θα παντρευόταν τον Σωτήρη Καλυβάτση γιατί της αρέσουν οι άνδρες με χιούμορ.
"Για μένα ο γάμος είναι ιεροτελεστία. Δεν με ενδιαφέρει απλά να παντρευτώ για να καλέσω τους φίλους μου και να χορέψουμε τσάμικο"

Η νέα της σχέση, τι την χαλάει και πότε πρέπει να φύγεις
Ωστόσο η Πηνελόπη αυτό το διάστημα βρίσκεται σε σχέση χωρίς όμως να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες. "Δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο, γιατί είναι πολύ νωρίς για να την εκθέσω στα μέσα", ανέφερε.
Εκείνο που δεν της αρέσει σε μια σχέση είναι να τη θεωρούν δεδομένη και να υπάρχει αδιαφορία."Στην αρχή μιας σχέσης, ο άλλος δίνει τον καλύτερο του εαυτό για να σε κατακτήσει. Όταν αυτό αλλάζει, και ο άλλος δεν ενδιαφέρεται πια για σένα, γιατί σε θεωρεί μέρος της καθημερινότητας του, σε πληγώνει".
"Η εμπειρία μου, μου έχει δείξει πως όταν κοιτάς τον άλλον και δεν σου βγάζει όμορφα πράγματα αλλά απόρριψη και θλίψη, πρέπει να φύγεις. Δεν το έχω κάνει μέχρι τώρα. Είμαι λίγο της παλιάς σχολής σε αυτά τα θέματα. Προσπαθώ να το φτιάξω", κατέληξε.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: