Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Άννα Βίσση: «πριν 10 χρόνια ήμουν πολύ υστερική»



Η Άννα Βίσση σε συνέντευξη που έδωσε στη Νέα Τηλεόραση Κρήτης μίλησε για τη ζωή της και τα λάθη που έκανε στο παρελθόν.

Η απόλυτη star στη συνέντευξή της μίλησε για τις προσπάθειες που έχει καταβάλει για να διατηρήσει την άψογη σιλουέτα της, για τη διατροφή της αλλά και για θυσίες που έχει κάνει.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε ότι «Δεν κάνω κάποια παραπάνω προσπάθεια για το τι είμαι και τι δείχνω από ό,τι κάνει κάθε γυναίκα που σέβεται το κορμί της, τον εαυτό της, το πρόσωπό της. Προσέχω τη διατροφή μου, αλλά έχω φύγει λίγο από την υστερία που είχα πριν από 10 χρόνια. Πριν 10 χρόνια ήμουν πολύ υστερική. Και δεν ήμουν και ευτυχισμένη».

Τώρα, η τραγουδίστρια τόνισε ότι έχει ηρεμήσει και έχει αλλάξει και προσέχει τη διατροφή της, την υγεία της πάνω από όλα και νιώθει πιο χαρούμενη και πιο ευτυχισμένη.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: