Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Ελευθερία Ελευθερίου: «Θα ήθελα πάρα πολύ να ερωτευτώ»


Ελευθερία Ελευθερίου: «Θα ήθελα πάρα πολύ να ερωτευτώ»

H νεαρή τραγουδίστρια Ελευθερία Ελευθερίου σε πρόσφατη συνέντευξή της εκφράζει την ανάγκη της να ερωτευτεί, μιλάει για την αγάπη της στο τραγούδι αλλά και τα μελλοντικά καλλιτεχνικά της σχέδια…

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό HELLO! η τραγουδίστρια αναφέρεται στα επικριτικά σχόλια του Μάριου Φραγκούλη για το "Aphrodisiac"" που ερμήνευσε η Ελευθερία Ελευθερίου στη Eurovision:

«Κάθε άνθρωπος έχει τη δική του γνώμη και το δικαίωμα να την εκφράζει ελεύθερα. Και βέβαια οι γνώμες όλων των ανθρώπων είναι σεβαστές. Όσον αφορά τον κύριο Φραγκούλη τον εκτιμώ και τον σέβομαι απεριόριστα ως καλλιτέχνη και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει».

Αν και πρόσφατα άλλο ένα δημοσίευμα ήθελε την Ελευθερία Ελευθερίου να ανταγωνίζεται την νεαρή ταλαντούχα τραγουδίστρια Ήβη Αδάμου, εκείνη όπως διευκρινίζει δεν θα έμπαινε σε τέτοιες λογικές:

«Εάν μπεις στο “τριπάκι” να λειτουργήσεις ανταγωνιστικά απέναντι σε ένα άνθρωπο που κάνει το ίδιο επάγγελμα με εσένα, τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χάσεις το στόχο και το παιχνίδι. Δεν αφήνω να με επηρεάζουν σχόλια και αρνητικές σκέψεις. Θέλω να διοχετεύω όλη μου την ενέργεια σε αυτό που αγαπώ, δηλαδή το τραγούδι».

Ποια καριέρα διάσημης τραγουδίστριας θεωρεί πως θα ήθελε να ακολουθήσει:

«Δεν επιθυμώ να κάνω την ίδια καριέρα με καμιά τραγουδίστρια με την έννοια ότι θα την αντιγράψω. Όμως θα ήταν υπέροχο να κάνω μια καριέρα άξια και του βεληνεκούς της Άννας Βίσση».

Στην ερώτηση αν στη ζωή της υπάρχει χώρος για έναν έρωτα και ποια στοιχεία την γοητεύουν σε έναν άντρα απαντάει:

«Η ζωή μου τον τελευταίο καιρό κινείται σε τόσο έντονους και εξαντλητικούς ρυθμούς, που είναι φυσιολογικό ότι δεν είναι εύκολο να ευνοηθεί μια τέτοια κατάσταση. Όλα θα έλεγα τρέχουν πολύ γρήγορα γύρω μου. Όμως θα ήθελα πάρα πολύ να ερωτευτώ και να έχω δίπλα μου έναν άνθρωπο με τον οποίο θα μοιράζομαι όσα όμορφα συμβαίνουν στη ζωή μου. Καταρχάς δεν στέκομαι τόσο πολύ στην εξωτερική εμφάνιση. Δεν ανήκω δηλαδή στις γυναίκες εκείνες που παρασύρονται από ένα αψεγάδιαστο πρόσωπο. Δίνω βάση στην προσωπικότητα ενός άντρα και στην ικανότητα του να νιώθω ασφαλής μαζί του».

Τέλος η τραγουδίστρια αποκαλύπτει και τα επόμενα μελλοντικά της σχέδια: «Αυτή την περίοδο έχω κάθε λόγο να είμαι ευτυχισμένη. Στις αρχές του Οκτώβρη θα κυκλοφορήσει η πρώτη μου δισκογραφική δουλειά από τη universal και πραγματικά ανυπομονώ να κρατήσω στα χέρια μου το cd. Επίσης στις 21 Σεπτεμβρίου θα εμφανίζομαι στο πλευρό του Πάνου Κιάμου στο Fix.


Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη με αυτή τη συνεργασία γιατί ο Πάνος είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος και είναι τιμή μου που με επέλεξε για να τραγουδήσουμε μαζί».




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: