Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Κατερίνα Στικούδη: Γυναίκα για σπίτι!


Κατερίνα Στικούδη: Γυναίκα για σπίτι!

Άνοιξε την καρδιά της η σέξι τραγουδίστρια και μας αποκάλυψε ένα διαφορετικό, πιο ανθρώπινο πρόσωπο, που δεν γνωρίζαμε μέχρι τώρα.


«Είμαι παραδοσιακή γυναίκα. Θέλω να φροντίζω και να προσέχω τον άντρα μου. Έχω μάθει και να μαγειρεύω» δήλωσε η εντυπωσιακή Κατερίνα Στικούδη στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Εγώ», αποκαλύπτοντας την άλλη Κατερίνα που δεν είναι γνωστή στο ευρύ κοινό.

Στην ερώτηση γιατί κρατάει την προσωπική της ζωή μακριά από τη δημοσιότητα, απάντησε πως «δεν ήταν ποτέ στόχος μου να μπαίνω σε εξώφυλλα περιοδικών αγκαλιά με το σύντροφό μου».

Πάντως, δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι έχει ζήσει τρεις μεγάλους έρωτες μέχρι τώρα στη ζωή της και ότι όταν είναι ερωτευμένη δίνεται ολοκληρωτικά. «Ο έρωτας δεν έχει όρια» είπε η Κατερίνα Στικούδη. «Λειτουργεί σαν ασπίδα έναντι όλων των υπολοίπων προβλημάτων».


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: