Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Μπεθ Ντίτο: Δε θέλω ποτέ να αδυνατίσω


Μπεθ Ντίτο: Δε θέλω ποτέ να αδυνατίσω

Η Μπεθ είπε ότι θα μείνει για πάντα μία μεγαλόσωμη κοπέλα γιατι όταν είχε αδυνατίσει, το κυριότερο που θυμάται είναι πόσο δυστυχισμένη ήταν..


Η Μπεθ Ντίτο (Beth Ditto) δήλωσε ότι το γεγονός ότι έχασε βάρος όταν αρρώστησε την έκανε να μη θέλει ποτέ να γινει αδύνατη... Η σταρ των Gossip είναι γνωστή για την αντίδραση της σε κάθε στερεότυπο της εποχής, και πρόσφατα αποκάλυψε ότι αυτό οφείλεται κατά ένα μεγάλο μέρος στην ασθένεια που πέρασε σε νεαρή ηλικία.

Η Μπεθ είπε ότι θα μείνει για πάντα μία μεγαλόσωμη κοπέλα γιατι όταν είχε αδυνατίσει, το κυριότερο που θυμάται είναι πόσο δυστυχισμένη ήταν..

“Ως έφηβη αρρώστησα μία φορά και έχασα πολύ βάρος...” δήλωσε η ίδια στο γερμανικό περιοδικό Ticket. “Ημουν πολύ δυστυχισμένη και νομίζω ότι αυτό έχει μείνει στο μυαλό μου ως παράδειγμα προς αποφυγή”

Η εκκεντρική σταρ είναι γνωστή για την δυνατή της φωνή και τη δυνατή της.. συμπεριφορά. Η 31 ετών καλλιτέχνιδα δε ντρέπεται για το σώμα της, και δεν κουβαλάει κανενός είδους κόμπλεξ. Η ίδια δηλώνει ευγνώμων για όσα ειναι και ομολογεί ότι έχει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται.

"Πάντα ήμουν σίγουρο άτομο και ποτέ δεν ήμουν χαμηλών τόνων. Αγαπώ τον εαυτό μου, με αγαπούν και οι άλλοι, δέχομαι τον εαυτό μου όπως είναι και δε θέλω κανένα άλλο σώμα".


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: