Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Καραβάτου: Την «σφάζει» πρώην συνεργάτιδα της

Καραβάτου: Την «σφάζει» πρώην συνεργάτιδα της

Της συνεργάτιδας την «μαχαιριά» έλαβε η Κατερίνα Καραβάτου, η οποία αν άκουσε όσα της έσουρε «κομψά» πρώην φίλη και μέντορας, είμαστε σίγουροι ότι θα το φυσάει και δεν θα κρυώνει.


Η Ζήνα Κουτσελίνη, η οποία υπήρξε αρχισυντάκτρια της Καραβάτου και ο άνθρωπος που την έφερε από την Θεσσαλονίκη και την βοήθησε στα πρώτα της τηλεοπτικά βήματα, ήταν καλεσμένη της Ελεονώρας Μελέτη και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην απουσία της παρουσιάστριας από την τηλεόραση.
«Η Καραβάτου δεν έχει λείψει από την τηλεόραση. Πιο πολύ έχει λείψει στην ίδια η τηλεόραση, παρά στον κόσμο!» έριξε την πρώτη της μαχαιριά» για να εξηγήσει στη συνέχεια ότι δηλώσεις του « “δεν μου συμπεριφέρθηκαν καλά από ένα κανάλι”, που σαφώς δεν της συμπεριφέρθηκαν καλά τη δεδομένη χρονική στιγμή, δείχνουν ότι κρατάς μια πίκρα που είσαι εκτός πραγμάτων. Εγώ θεωρώ ότι άνθρωποι που αξίζουν, τον δρόμο τους τον βρίσκουν. Δεν είναι πάντα η τηλεόραση ο δρόμος».
Καραβάτου: Την «σφάζει» πρώην συνεργάτιδα της
Κι αν νομίζεις ότι η πρώην συνεργάτιδα σταμάτησε εκεί, γελιέσαι. Η μπάλα πήρε και τον Κρατερό Κατσούλη, ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξή του υπερασπίστηκε τη σύζυγο και τον τρόπο που «έκοψαν» την εκπομπή της. «Το να βγαίνει ο σύζυγος σου και να λέει δεν συμπεριφέρθηκαν καλά στο Κατερινάκι μου, είναι κάτι που το κάνει ένας ερωτευμένος άντρας, απλά θίγεται η επαγγελματίας Κατερίνα». Και κάπου εδώ πετάει «βόμβα: «Τη συμπεριφορά αυτή που έκαναν στην Κατερίνα, την έκανε κάποτε η Κατερίνα σε μένα. Πρέπει λοιπόν κάποια στιγμή, να σκεφτόμαστε το παρελθόν μας και να ζούμε καλύτερα το παρόν μας».
Δυστυχώς δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες πάνω σε αυτό το θέμα και μας άφησε με την απορία. Το «μενού» της Κουτσελίνη περιλαμβάνει και χολή, την οποία φύλαξε για το τέλος: «Είναι μια πάρα πολύ καλή παρουσιάστρια, ένας πάρα πολύ καλός άνθρωπος, έχει επίπεδο, έχει δύναμη, έχει παιδεία, απλά δεν μου έχει λείψει από την τηλεόραση. Όταν θα λείψει πραγματικά, θα την αναζητήσουν! Το να κάνω δηλώσεις, πως δεν έχω εκπομπή και μου συμπεριφέρθηκαν έτσι, ενώ κρατάω ένα παιδί στην αγκαλιά μου και είναι η ευτυχία μου, δείχνει στέρηση!» Να σε κάψω Γιάννη, να σε αλείψω λάδι.
Αλλά, στο τέλος ως υπεράνω άνθρωπος, έδωσε και μία συμβουλή: «Να την συμβουλεύσω, γιατί ήμουν ο πρώτος άνθρωπος όταν ήρθε στην Αθήνα που την πήρε από το χέρι και την πήγα παντού, πως το έχασα αυτό το κορίτσι στην πορεία. Άρα, αυτή η απουσία μπορεί να της κάνει καλό!»




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: