Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Η Kim δεν έχει μυστικά από τον Kanye


Φαίνεται ότι η Kim Kardashian βρήκε τον τέλειο άντρα στο πρόσωπο του Kanye West. Η διάσημη τηλεπερσόνα αισθάνεται τόσο άνετα με τον μεγιστάνα ράπερ, που δεν διστάζει να μοιραστεί μαζί του όλα τα μυστικά της.


«Νιώθω μεγάλη ανακούφιση που είμαι με κάποιον που ξέρει τα πάντα για μένα. Ο Kanye με σέβεται, με καταλαβαίνει και έχουμε περάσει παρόμοιες καταστάσεις», εξομολογήθηκε η Kim σε συνέντευξη που έδωσε στην Oprah Winfrey.

«Έχουμε χάσει και οι δύο από έναν γονιό, εκείνος τη μητέρα του κι εγώ τον πατέρα μου, κι αυτό είναι κάτι που μας ενώνει», εξήγησε η 31χρονη Kardashian.

Οι δύο αστέρες ήταν εφτά χρόνια φίλοι, πριν γίνουν ζευγάρι: «Δεν ξέρω γιατί αργήσαμε τόσο, αλλά πιστεύω ότι έπρεπε να ζήσω όλες αυτές τις εμπειρίες, από τις οποίες έμαθα σημαντικά πράγματα για τον εαυτό μου και με έκαναν πιο προσεκτική στις επιλογές μου».



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: