Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Τζίνα Αλιμόνου: «Αν δεν ήμουν ηθοποιός θα γινόμουν γιατρός»


Τζίνα Αλιμόνου: «Αν δεν ήμουν ηθοποιός θα γινόμουν γιατρός»

Η Τζίνα Αλιμόνου ποζάρει για το εξώφυλλο γνωστού περιοδικού και σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, μιλάει για την υποκριτική, τη τηλεόραση αλλά και για το σύζυγό της Παύλο Βαρδινογιάννη…


“Η οικονομική ασφάλεια που μου παρέχει ο σύντροφός μου, δεν αποτελεί λόγο για να παραμελήσω την καριέρα μου. Από την πρώτη μέρα που εργάστηκα έως σήμερα, έδωσα στον εαυτό μου έναν χρόνο επαγγελματικής διακοπής κι αυτό λόγω εγκυμοσύνης. Εξάλλου, πιστεύω πως όλοι οι άνθρωποι πρέπει να είναι οικονομικά ανεξάρτητοι” ανέφερε στο περιοδικό Celebrities.

Όσο για το αν εξακολουθεί να την ενδιαφέρει η τηλεόραση, δηλώνει: «Γιατί όχι; Αν το concept είναι ενδιαφέρον και πιστεύω ότι μπορώ να το υποστηρίξω, ναι. Δεν το έχω κάνει έως τώρα».

Μπορεί πλέον να έχει αποκτήσει τη δική της οικογένεια, όμως το παρελθόν ήταν διαφορετικό και όπως εξηγεί δεν θα άλλαζε τίποτα από αυτό: «Δεν θα άλλαζα κάτι από το παρελθόν μου, αλλά ούτε και απ' το παρόν μου. Τα ταξίδια και η πορεία μου στο χώρο της μόδας μου έδωσαν ερεθίσματα και εμπειρίες που με ωφέλησαν πάρα πολύ στη πορεία μου στην υποκριτική».

Τέλος, στην ερώτηση αν τελικά ηθοποιός γεννιέσαι ή γίνεσαι, η ηθοποιός απάντησε πως «Όλοι έχουμε ένα έμφυτο ταλέντο...όμως χωρίς εκπαίδευση κι εμπειρία, τίποτα δεν μπορεί να αναδειχτεί. Είναι σαν να έχουμε σε ένα πιάτο τα συστατικά για το μείγμα του πηλού και να νομίζουμε πως κρατάμε το κεραμικό αγγείο. Ωστόσο αν δεν ήμουν ηθοποιός θα γινόμουν γιατρός».


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: