Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

8 διάσημες μπαμπαδίστικες συμβουλές (που έπιασαν)



Επώνυμοι μπαμπάδες συμβούλεψαν τα παιδιά τους και όπως κι εκείνα αυτές οι συμβουλές έμελλαν να γίνουν διάσημες. Διάβασε τες. Μπορεί να σου θυμήσουν καμιά του δικού σου πατέρα.

Από τις συμβουλές του πατέρα του Brad Pitt έξω από ένα γήπεδο τένις,

 μέχρι τις συμβουλές ομορφιάς του Steve Tyler στην κόρη του Liv μάθε τι λένε οι διάσημοι μπαμπάδες στα παιδιά τους.
1. Από τον Steven στην Liv Tyler
"Βάλε λίγο από το άρωμά σου στην κοιλιά και στις πατούσες σου, έτσι θα γίνει ένα με το δικό σου άρωμα".
2. Από τον Bill στον Brad Pitt
"Σε ένα σχολικό τουρνουά τένις, χτυπούσα την ρακέτα μου και έβριζα σαν τον McEnroe. Με πλησίασε και μου είπε: Περνάς καλά. Του είπα: Όχι. Τότε, μου είπε: Μην κάνεις ό,τι κάνεις".
3. Από τον Joseph Germanotta στην Lady Gaga
"Μου είπε να κρατήσω κάποια πλευρά του εαυτού μου νορμάλ. Έτσι κι εγώ έχω κάνει τατουάζ μόνο στην αριστερή πλευρά μου".
4. Από τον Bruce στην Gwyneth Paltrow
Στο βιβλίο μαγειρικής της, "My Father's Daughter", η Paltrow λέει ότι ο πατέρας της την δίδαξε να έχει ισορροπία στη ζωή και το τραπέζι της, τόσο απλά όσο ένα πιάτο με δύο αυγά .
5. Από τον Donald στην Ivanka Trump
"Παίζουμε για να κερδίσουμε". Περιμένατε κάτι άλλο;
6.  Από τον Michael στην Paris Jackson
"Αν πεθάνω αύριο, να θυμάσαι όλα όσα σου έχω πει".
7.  Από τον Nick στον George Clooney
 
"Ο πατέρας μου δούλεψε πολύ από show man να γίνει anchor man και αυτό ήταν πάντα ένα καλό μάθημα για μένα".
8.  Από τον Arnold στον Patrick Schwarzenegger
O Patrick Schwarzenegger, μοντέλο, λέει ότι για το στιλ του πρέπει να ευχαριστήσει τον πατέρα του.






Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: