Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

«Ντρέπομαι για το στήθος μου»


«Ντρέπομαι για το στήθος μου»
Ποια είναι η «σεμνή» ηθοποιός;

Τα... προσόντα της έχουν γίνει πυκνά συχνά αντικείμενο σχολιασμού και εκείνη όπως κι όποτε μπορεί τα αναδεικνύει.

Ο λόγος για την 21χρονη ηθοποιό Helen Flanagan που αυτή τη φορά δηλώνει ότι ντρέπεται για τα πλούσια ελέη της.

«Δεν μπορώ να πω ψέματα. Ντρέπομαι για το στήθος μου! Προσπαθώ να φοράω ρούχα που δείχνουν χαριτωμένα πάνω μου!» έγραψε στο Twitter της.

Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης όμως, είναι πως λίγο αργότερα, «ανέβασε» φωτογραφία , με το πλούσιο ντεκολτέ της σε πλήρη θέα.



Στη συνέχεια, πόσταρε άλλη μια φωτογραφία, όπου σχολίασε από κάτω, πως από εδώ και στο εξής θα φορά μόνο ζιβάγκο, γιατί δεν μπορεί ν΄ακούει αρνητικά σχόλια: «είμαι πολύ ευαίσθητη!»



Έχετε δει πολλές γυναίκες να ντρέπονται για τα πλούσια ελέη τους αλλά να μην κάνουν τίποτα για να τα κρύψουν, αντιθέτως να τα αναδεικνύουν όπου σταθούν κι όπου βρεθούν;


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: