Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

O Bασίλειος Κωστέτσος ντύνει την Όλγα Φαρμάκη για το V-Stage



Στο ατελιέ του Βασίλειου Κωστέτσου είδαμε τις πρόβες που έκανε με το hot μοντέλο Όλγα Φαρμάκη που το τελευταίο διάστημα βρίσκεται σε μεγάλη επαγγελματική άνοδο. Ο γνωστός σχεδιαστής μίλησε για τις τάσεις της μόδας αλλά και την κρίση που υπάρχει.

O Bασίλειος Κωστέτσος ντύνει την Όλγα Φαρμάκη για το V-Stage

Μετά το Dancing on Ice ο Βασίλειος επαναπροσδιόρισε φίλους αλλά και την αγάπη του για αυτό που κάνει πάνω από είκοσι χρόνια και δεν είναι άλλο από το να σχεδιάζει ρούχα. Η κρίση έχει χτυπήσει τον λαμπερό χώρο της μόδας και πλέον μόνο σαν χόμπι φαντάζει η παρουσία του τόσο στο μαγαζί του που αντέχει στην κρίση με πολύ καλές τιμές, όσο και στις συνεργασίες που κάνει με γνωστά ονόματα.

Η Όλγα Φαρμάκη είναι μια από τις αγαπημένες του στο μόντελινγκ και την κάλεσε για να την ντύσει για το μαγαζί που κάνει εμφανίσεις υποκριτικής στο V-STAGE μαζί με τη Βάνα Μπάρμπα και πολλά ακόμη παιδιά. Το μελαχρινό κορίτσι φόρεσε κορμάκια κοντά και ο Βασίλειος δε δυσκολεύτηκε να βρει αυτό που ταιριάζει στην Όλγα. Μάλιστα την Παρασκευή θα βρεθεί στην μουσικοσατυρική παράσταση σε ρόλο guest και ο ίδιος και σε ένα ρόλο πουν θα συζητηθεί.

Ο Βασίλειος Κωστέτσος είπε: «Χαίρομαι όταν ντύνω θεές όπως είναι η Όλγα και γενικά όταν έχω να κάνω με σοβαρά άτομα. Σταμάτησα να δίνω ρούχα σε όποια κυρία μου ζητάει. Η αχαριστία πολλές φορές είναι μεγάλη και με κάνει να βγαίνω έξω από τα ρούχα μου. Αγαπώ την δουλειά μου και παρά την κρίση που έχουμε είμαι στο μαγαζί όλη μέρα γιατί μου αρέσει να έρχομαι σε επαφή με τον πελάτη και να πέφτουν και άλλο οι τιμές αν δεν έχει χρήματα. Η Βάνα μου έκανε μια πρόταση για την Παρασκευή και με μεγάλη χαρά δέχτηκα να κάνω ένα πέρασμα από την παράστασή της. Πιστεύω να σας αρέσει αυτό που θα κάνουμε.

Η Όλγα Φαρμάκη είπε: «O Bασίλειος είναι ένας σχεδιαστής με προσωπικότητα και με απίστευτο ταλέντο. Η μόδα πολλές φορές πηγαίνει ένα βήμα μπροστά στο πως σκέφτεται. Εγώ χρειάστηκα κάποια κοντά φορεματάκια και κορμάκια για το κομμάτι μου στο μαγαζί και αμέσως θέλησε να με βοηθήσει και να βρούμε ωραία πράγματα».

Πηγη
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: