Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Liv Tyler: Τα μυστικά πίσω από την λάμψη της


Liv Tyler: Τα μυστικά πίσω από την λάμψη της

Είναι 34, αλλά μοιάζει σαν να μην πέρασε μια μέρα από το 1993 όπου και την πρωτοείδαμε να πρωταγωνιστεί στο video clip των Aerosmith «Crazy» - τότε που δεν γνώριζε πως ο Steven Tyler ήταν πατέρας της.
Η Liv Tyler σήμερα, εκτός από διάσημη ηθοποιός είναι και μαμά του 6χρονου Milo και αποκαλύπτει στο περιοδικό Health & Beauty των Boots, τα μυστικά ομορφιάς της.

Καθημερινή περιποίηση
«Στην ομορφιά μου αφιερώνω πέντε λεπτά την ημέρα. Αφού ενυδατωθώ, βάζω λίγο ρουζ και προσθέτω λίγο eyeliner. Εάν έχω περισσότερο χρόνο, μου αρέσει να φτιάχνω τα νύχια μου, νομίζω πως μια γυναίκα δείχνει πιο περιποιημένη εάν έχει βαμμένα νύχια.»

Beauty must haves
«Χρησιμοποιώ πάντα μια κρέμα σώματος για να κρατάει το δέρμα μου ενυδατωμένο και να το νιώθω απαλό. Αγαπώ τα κόκκινα κραγιόν, τα οποία κάποιες φορές βάζω και στα μάγουλά μου, για να έχω λίγο χρώμα. Στα μαλλιά χρησιμοποιώ μια μάσκα εντατικής ενυδάτωσης που τους προσφέρει θρεπτικά συστατικά.»

Μυστικά λάμψης
«Για εμένα, το πιο σημαντικό είναι να προσέχεις το δέρμα σου. Ως μαμά, δεν κοιμάμαι αρκετά, οπότε χρησιμοποιώ μια μάσκα, μια φορά την εβδομάδα, η οποία είναι ενυδατική και θρεπτική. Επίσης τα ταξίδια μπορούν να κουράσουν την επιδερμίδα, οπότε η μάσκα βοηθάει στο να ανανέωσει και να καταπραΰνει το δέρμα.»

Spa luxury
«Ένας από τα αγαπημένους μου τρόπους για να χαλαρώνω στη Νέα Υόρκη είναι να πηγαίνω σε spa. Λατρεύω το μασάζ και ένας ωραίος καθαρισμός προσώπου είναι πάντα το καλύτερο.»

Πάντα σε φόρμα
«Γυμνάζομαι με τον David Kirsch (celebrity personal trainer) στη Νεά Υόρκη, ο οποίος με αναγκάζει να κάνω κωπηλατικό μηχάνημα – το οποίο μισώ- και έχει αποτέλεσμα. Επιπλέον, κάνω όσο περισσότερη αερόβια άσκηση μπορώ, όπως τρέξιμο και κολύμβηση. Με τον Milo, όμως, είναι δύσκολο να βρω τον χρόνο.»

Η φιλοσοφία της δίαιτας της
«Δεν κάνω δίαιτα, όμως είμαι πολύ υπέρ της υγιεινής διατροφής. Αγαπώ τους χυμούς. Αγαπώ τον χυμό αγγουριού, καρπουζιού και το νερό καρύδας. Όταν πίνω πολλούς, παρατηρώ μεγάλη διαφορά στο δέρμα μου.»

Ώρες χαλάρωσης
«Αφού βάλω τον Milo για ύπνο μου, αρέσει να πίνω ένα ποτήρι κρασί, να δω κάποιον φίλο και να κάνουμε gossip, να πάω σινεμά ή να δω τα email μου!»
Πηγη

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: