Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

«Ζηλεύω πολύ. Είμαι κτητική και έχω εμμονές»


Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η Αθηνά Οικονομάκου αποχώρησε στη μέση μίας συνέντευξης νοιώθωντας προσβεβλημένη από τις ερωτήσεις και τη συμπεριφορά της δημοσιογράφου.
Η ίδια εξηγεί στο περιοδικό «ΕΓΩ!Weekly»: «Η συγκεκριμένη δημοσιογράφος ήταν αγενής. Σέβομαι το συνομιλητή μου και απαιτώ τον ίδιο σεβασμό. Δέκα φορές μου έκανε την ίδια ερώτηση και δέκα φορές αρνήθηκα ευγενικά να απαντήσω. Όταν συνέχισε επίμονα και προσβλητικά, αποχώρησα. Αν έβλεπε κάποιος τη συνέντευξη, θα μου έλεγε “μπράβο”.»

Υπερασπιζόμενη τα καθημερινά σίριαλ η ηθοποιός αναφέρει: «Τα καθημερινά σίριαλ δεν έχουν καμιά ποιοτική διαφορά από τα εβδομαδιαία. Πρόκειται για μια πολύ προσεγμένη δουλειά. Επίσης, αυτή την περίοδο δεν υπάρχουν περιθώρια να πω “όχι”. Δεν σκέφτομαι ότι, για να μην κακοχαρακτηριστώ, πρέπει να μείνω χωρίς δουλειά και να μην έχω να φάω.»

Η Αθηνά Οικονομάκου αποκαλύπτει επίσης ότι έχει δεχθεί προτάση για να συμμετάσχει στο «Just the tow of us» όμως δυστυχώς λόγο του πιεσμένου χρόνου της δεν θα μπορέσει να συμμετέχει. Αυτή την εποχή πέρα από το καθημερινό σίριαλ η ηθοποιός πρωταγωνιστεί και στο θεατρικό έργο «Η μέθοδος της απιστίας» και η ίδια αποκαλύπτει την εικόνα που έχει για την απιστία: «Δεν έχω απιστήσει ποτέ. Σιχαίνομαι την απιστία.

Δεν ξέρω αν με έχουν απατήσει. Αν έχει γίνει, καλύτερα που δεν το έμαθα. Δεν είναι καθόλου ωραίο.» και συνεχίζει αποκαλύπτοντας τον τρόπο που λειτουργεί η ίδια σε μία σχέση: «Ζηλεύω πολύ. Είμαι κτητική και έχω εμμονές. Όταν νιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά, γίνομαι εκδικητική, χωρίς να το θέλω.»
Πηγη

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: