Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

«Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους»



Τα τελευταία χρόνια η Κατερίνα Στικούδη βρίσκεται στο προσκήνιο της showbiz χωρίς ωστόσο να έχουν κυκλοφορήσει φήμες για αντιπαραθέσεις με συναδέλφους της και κόντρες, φαινόμενα που παρατηρούνται πολύ συχνά στον λαμπερό κόσμο των celebrities.


Η ίδια μιλώντας στο περιοδικό «Εγώ» εξήγησε: «Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους. Μπορεί να έχω δεχτεί πισώπλατες μαχαιριές, χωρίς να το γνωρίζω».

Όσο για την προσωπική της ζωή και τους λόγους που δεν την δημοσιοποιεί, απάντησε: «Δεν ξέρω αν είναι ταλέντο, δεν έχω βάλει πίνακα με στόχους, βελάκια και σχεδιαγράμματα. Το σίγουρο είναι ότι δεν μου αρέσει να προβάλλω την προσωπική μου ζωή. Αυτή η στάση μου δεν κρύβει ανασφάλεια ή κόμπλεξ. Δεν προσπαθώ να το παίξω “κουλτούρα” ή να δείξω έναν άλλο εαυτό. Απλώς, είμαι ο εαυτός μου, δεν προσποιούμαι ούτε προσπαθώ να αποδείξω κάτι».
Πηγη:zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: