Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Ο Stereo Mike μιλάει αποκλειστικά στο MTV!

Eίναι σίγουρα το πρόσωπο των ημερών.
Η συμμετοχή του στο τραγούδι του Λούκα Γιώρκα για το φετινό διαγωνισμό της Eurovision όχι μόνο απέσπασε τα καλύτερα σχόλια ακόμα και από τους πιο απαιτητικούς ανθρώπους του χώρου αλλά διέδωσε το hip hop τη μουσική δηλαδή του υπηρετεί και στα πιο μεγάλα ηλικιακά στρώματα.

Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου προσωπικού του δίσκου με τίτλο "ANELI3H" μιλάει αποκλειστικά στο MTV για τα επαγγελματικά αλλά και τα προσωπικά του σχέδια.

- Τι είναι για σένα το hip-hop;

Είναι τρόπος έκφρασης, ελευθερία και μια ιδιαίτερη αισθητική που σημαίνει groove, αμεσότητα, ειλικρίνια. Είναι ένα είδος μουσικής ανοιχτό, που επιτρέπει όλα τα άλλα στυλ να συμπεριληφθούν μέσα του με οργανικό τρόπο. Είναι η φωνή αυτής της γενιάς και για πολλούς ένας τρόπος ζωής που περιέχει το rap, το DJ-ing, το break και το graffiti.

- Eίναι λίγο παρεξηγημένο στην Ελλάδα;

Κατά καιρούς έχει παρεξηγηθεί από τις θεματολογίες που αντιγράφουν αμερικανικά βιώματα. Εγώ πιστεύω σ' ένα ελληνικό hip-hop όπου ο δημιουργός εκφράζει προσωπικά βιώματα χρησιμοποιώντας τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας σε ήχο και λεξιλόγιο. Είναι ξένος ήχος αλλά δένει απίστευτα με ντόπιο στίχο και αυτό γεφυρώνω κι εγώ ως Έλληνας του εξωτερικού.

- Ποιοι καλλιτέχνες δεν λείπουν από το ipod σου;

Αυτό τον καιρό ο Kanye West, οι Deftones, ο John Lee Hooker, οι Justice, οι Massive Attack, οι Cure, οι Ramones, ο David Bowie, οι Undertones, οι Black Sabbath, ο Eric Clapton, οι Arctic Monkeys, ο Παπακωνσταντίνου και ο Satie.

- Σα να ακολουθείς λίγο "μοναχική" πορεία στην Ελλάδα. Υπάρχουν κυκλώματα;

Δεν ασχολούμαι, είναι πολύ προσωπική έκφραση το Stereo Mike project και έχει βρει πολλούς φίλους στην Ελλάδα. Γράφω ταξιδεύοντας, και στο studio μου στο Λονδίνο, μετά παρουσιάζω τη νέα δουλειά στον κόσμο εδώ. Μαζεύω όλη αυτή την ενέργεια για το νεό δημιουργικό κύκλο. Οπότε δεν έχω και χρόνο για κυκλώματα ή αρνητικότητες.

- Εχουμε δει πολλές φορές συμμετοχές hip-hop καλλιτεχνών σε δίσκους τελείως διαφορετικού ύφους. Δε θεωρείς ότι έχει λίγο γίνει η εύκολη λύση επιτυχίας;

Νομίζω φαίνεται καθαρά τι γράφτηκε από την ψυχή και τι σχεδιάστηκε υπολογιστικά με σκοπό την πρόσκαιρη επιτυχία. Ο σκοπός μου είναι να γράφω τραγούδια που θα μείνουν στο χρόνο και αυτό με κάνει συχνά να "συνομιλώ" με ερμηνευτές και δημιουργούς και έξω από τα κλασσικά hip-hop σύνορα. Άλλωστε η rap μουσική πάντα έπαιρνε samples από άλλες μουσικές, μάλιστα έτσι ξεκίνησε, βασισμένη σε funk.

- Η ζωή σου είναι ανάμεσα σε Ελλάδα και Λονδίνο. Τι κάνεις εκεί;

Εδώ είναι το studio μου και το day-job μου: η ακαδημαϊκή μου δουλειά στο πανεπιστήμιο του Westminster, όπου διδάσκω παραγωγή ήχου, σύνθεση, μουσική και ερμηνεία.

- Eαν έπρεπε να διαλέξεις μια πόλη, ποια θα διάλεγες;

Τη Νέα Υόρκη τελικά.

- Συμμετοχή στην Eurovision. Τι σε έκανε να πεις ναι;

Η σύνθεση του Γιάννη Χριστοδουλόπουλου, οι στίχοι της Ελεάνας Βραχάλη και η ερμηνεία του Λούκα. Με άγγιξε στην ψυχή από το πρώτο άκουσμα το κομμάτι και ένοιωσα ότι ταυτίζομαι μαζί του σαν Ευρωπαίος, Έλληνας και MC.

- Πολλοί θεωρούν ότι ο δικός σου ρόλος στο τραγούδι είναι η έκπληξη που θα το σπρώξει μπροστά στην βαθμολογία. Το πιστεύεις;

Πιστεύω ότι κάθε έργο είναι τόσο άξιο όσο κάθε κομμάτι που το απαρτίζει. Οπότε όλοι οι συντελεστές έχουμε σημαντικό ρόλο στην πορεία του κομματιού. Ο ρόλος του rap συγκεκριμένα βοηθάει στη διεθνή παρουσίαση του ελληνικού στοιχείου.

- Oι γονείς σου σε παρακολουθούν; Χαίρονται με την επιτυχία σου;

Οι γονείς μου είναι υπεύθυνοι για την αρχή της μουσικής μου πορείας και οι μεγαλύτεροι μου fans. Με έχουν υποστηρίξει σε όλες τις δυσκολίες και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μαζί. Η δισκοθήκη τους και τα μουσικά τους όργανα μου έδωσαν τα ακούσματα και τα θεμέλια για να ξεκινήσω, και τώρα χαίρονται να ακούν τις δικές μου δημιουργίες.

- Μίλα μου λίγο για σένα - Τι σε ευχαριστεί να κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου; Βγαίνεις; Τι σε χαλαρώνει; Έχεις Χόμπυ;

Η μουσική είναι χόμπυ και δουλειά και όλη μου η ζωή, οπότε το πρώτο πράγμα που κάνω στο - λίγο - ελεύθερο χρόνο είναι να πηγαίνω σε συναυλίες. Ακολουθεί ο κινηματογράφος, είμαι μεγάλος fan του David Lynch, του Darren Aronofsky και των Coen brothers. Τέλος, με χαλαρώνουν οι πολεμικές τέχνες και ισορροπούν τη ζωή με το studio και τα live.

- Να μιλήσουμε για .. "ANELI3H";

Είναι το volume II, της τριλογίας XLI3H-ANELI3H-KATALH3H, ένα προσωπικό μουσικό-στιχουργικό ημερολόγιο. Περιέχει 12 από τα 30-κάτι κομμάτια που έχω γράψει από την XLI3H μέχρι τώρα, τα οποία ενωμένα δημιουργούν ένα concept album. Νοιώθω πως είναι ό,τι καλύτερο έχω γράψει και με πολύ φρέσκο ήχο, από electro-house μέχρι rock και πάντα με δυνατά beats & raps. Το πρώτο single & video - το Απλά Ζωή - δίνει μία πρώτη γεύση.

- Τι άλλο να περιμένουμε από σένα μέσα στο 2011;

Συνεχίζω και γράφω την KATALH3H, το βιβλίο που θέλω να εκδώσω ταυτόχρονα, θα γυρίσω όλη την Ελλάδα για ζωντανές εμφανίσεις και αρχίζω να φλερτάρω με ένα side-project σε ποιο metal ήχους.



Phgή:mtvgreece

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: