Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Γιατί προκαλείται η συχνή πρωινή ούρηση;



Οι απαντήσεις στα ερωτήματα έχουν κριτήρια τη σαφήνεια και τη λιτότητα. Αν κάποιος θέλει βιβλιογραφία και παραπομπές, μπορεί να το ζητήσει και θα εξυπηρετηθεί. Αν κάποιος θέλει διάλογο, μπορεί να τον ζητήσει και θα τον έχει.


Γιατί προκαλείται η συχνή πρωινή ούρηση;

Μπάμπης: Καλησπέρα. Πάσχω από υπερπλασία του προστάτη. Το PSA μου είναι 6,38, έχω κάνει υπέρηχο και βιοψία από το ορθό και όλα είναι φυσιολογικά. Έχω παρατηρήσει ότι τα πρωινά που είμαι στο σπίτι πηγαίνω για ούρηση κάθε 2-3 ώρες. Όταν βγαίνω έξω, δεν συμβαίνει αυτό, μπορεί δηλαδή να περάσουν και 5-6 ώρες και να μη θέλω να ουρήσω. Κατά τη διάρκεια της νύχτας δεν σηκώνομαι καθόλου, αλλά το πρωί, με το που θα σηκωθώ, θα πρέπει να πάω για ούρηση. Έχω κάνει υπέρηχο άνω κάτω κοιλίας και είναι όλα φυσιολογικά. Η συχνή πρωινή ούρηση γιατί προκαλείται; Μπορεί να φταίει το γεγονός ότι πρωί πρωί παίρνω τα χάπια του θυρεοειδή και της πίεσης; Άλλα φάρμακα δεν παίρνω. Ευχαριστώ.

Αγαπητέ,

Θεωρώντας ότι δεν υπάρχει υπερπλασία του προστάτη και δεν λαμβάνετε φάρμακα, δεν υπάρχει λοίμωξη, η λήψη της πρωινής σας αγωγής μπορεί να δικαιολογεί τη συχνουρία σας.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Πηγη:zougla.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: